جوانسازی در اصفهان

روش های نوین جوانسازی پوست در اصفهان

جوانسازی پوست به عنوان یکی از روش های بازیابی پوست شناخته می شود. امروزه تعداد افرادی که دارای روتین پوستی هستند، نسبت به گذشته افزایش یافته است و ما می توانیم بانوان و آقایان زیادی را مشاهده کنیم که پوست خود و سلامت آن اهمیت می دهند. داشتن یک پوست زیبا و صاف بدون هیچ لک و حتی آکنه ای را می توانیم به عنوان یک پوست سالم نام گذاری کنیم و افراد برای داشتن این پوست در سنین مختلف باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشند و با رعایت روتین پوستی بدون وقفه به این پوست دست یابند.

جوانسازی پوست را بهتر است زیر نظر یک پزشک معتبر و بعد از شناخت نوع پوست خود انجام دهید. این مورد به شما در انتخاب بهترین روتین پوستی کمک خواهد کرد و در نهایت پوست زیبایی را به شما هدیه خواهد داد. در این اینجا سعی داریم تا اطلاعاتی در زمینه این موارد و موارد مرتبط دیگر به خوانندگان ارائه دهیم تا با توجه به نیاز خود و با توجه به این موارد بتوانند بهترین نتیجه موجود را دریافت کنند.

جوانسازی پوست چیست؟

شاید همه ما برای یک بار هم شده نام جوانسازی پوست را شنیده باشیم. اما آیا اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم؟ آیا روش های جدید و قدیم برای انجام جوانسازی را می شناسیم؟ برای پاسخ به پرسش های فوق می توانیم ابتدا به سراغ معنی جوانسازی برویم. جوانسازی به معنی روش ها و راهکار های بازیابی پوست و یا جایگزین شدن سلول های جدید با سلول های مرده پوست است. پوست یکی از سد های محافظتی بدن است و به همین دلیل باید به پاکسازی آن توجه نمایید. پوست های مرده باید با روند خاصی جای خود را به پوست های جدید و جوان بدهند. به همین دلیل در جوانسازی پوست خود دقت کافی را داشته باشید تا در نهایت نتیجه مثبتی را دریافت نمایید. معمولا روش بازیابی پوست به شما در جوان ماندن، سالم ماندن و زیبا ماندن پوست کمک خواهد کرد. لایه های شاخی پوست که مرده هستند می توانند با لایه های جدید جا به جا شوند، البته در نظر داشته باشید که کلاژن سازی یکی از موارد مهم است که می تواند سبب شادابی و سلامت پوست گردد.

جوانسازی پوست اصفهان

روش های نوین جوانسازی در اصفهان

مهم ترین نکته موجود برای جوانسازی پوست شناخت نوع پوست و سپس انجام یک فیشیال پوستی مناسب است. این شرایط می تواند با کمترین هزینه موجود انجام پذیرد. برای انجام روش های نوین و جدید جوانسازی پوست می توانید از یک پزشک متخصص مشورت بگیرید و سپس برای انجام آن اقدام کنید. به طور کلی روش های جوانسازی به سه دسته تهاجمی، غیر تهاجمی و کم تهاجمی تقسیم بندی می شوند. از انواع روش های موجود و جدید می توانیم نمونه های زیر را معرفی نماییم:

لیزر اندولیفت: این روش به عنوان روش کم تهاجمی شناخته می شود. در این روش با استفاده از دستگاه های لیزری، فیبر را وارد عمق پوست خواهند کرد، البته ضخامت و میزان این فیبر ها بسیار کم هستند. سپس در لایه های عمیق پوست کلاژن سازی را تحریک می کند و باعث از بین رفتن تجمعات چربی خواهد شد و از افتادگی پوست در نتیجه جلوگیری می شود.

هایفوتراپی: با این روش به لایه های مخصوصی از پوست انرژی منتقل می شود و در نتیجه رشد کلاژن سازی را مشاهده خواهیم کرد، در آن حالت رفع چین و چروک، رفع افتادگی و … را به وضوح خواهیم دید.

کربوکسی تراپی: برای رفع تیرگی در خطوط نزدیک چشم استفاده می شود. گاز کربون دی اکسید را به زیر پوست انتقال می دهند، در نتیجه اکسیژن رسانی عمیق به این بافت ها از طریق خون انجام می شود.

تزریق ژل: این روش به عنوان یکی از روش های جوانسازی پوست مدرن در دنیا شناخته می شود. ژل یا فیلر ها را در این روش به پوست تزریق می کنند.

تزریق چربی: با این روش چربی های اضافه ای را که از طریق لیپوساکشن خارج کرده اند به بالشتک های چربی زیر پوست انتقال می دهند. در این حالت چین و چروک ها از بین خواهند رفت.

تزریق بوتاکس: با انتقال سم بوتولیسم در زیر پوست به فلج شدن سلول ها کمک می کنند و همین مورد باعث از بین رفتن چین و چروک ها در نقاط مختلف صورت می شود.

با توجه به نوع نیاز شما پزشک برای رفع پیری پوست شما، افتادگی، لک و … روش های متنوعی از جوانسازی پوست را معرفی خواهد نمود و شما می توانید با انجام این روش ها برای زیبایی خود و پوست خود اقدام نمایید. در نظر داشته باشید برای انجام این امور به کلینیک های معتبر زیبایی مراجعه نمایید و تحت نظر پزشک مربوطه باشید.

چه زمان هایی به جوانسازی پوست نیازمند هستیم؟

ابتدایی ترین سوالی که باید از خود در زمینه نیاز به روش های جوانسازی بپرسید، این است که چه زمانی پوست من نیازمند روش های جوانسازی است؟ بعد از پاسخ به این سوال می توانید به پزشک مربوطه مراجعه نمایید و خدمات مورد نیاز را دریافت کنید. زمانی که سن شما رو به افزایش است و به میانسالی می رسید، پوست شما آب خود را کم کم از دست خواهد داد، روند کلاژن سازی دیر به دیر انجام می پذیرد و سلول های قدیمی دیر به دیر جای خود را به سلول های جوان تر می دهند. در این حالت ما شاهد چین و چروک های عمیق و یا سطحی در دور چشم، پیشانی، خط لبخند، خط اخم و … خواهیم بود. در این زمان ها تنها می توانیم با مراجعه به متخصص پوست برای انجام خدمات جوانسازی پوست اقدام نماییم و تا میزان زیادی زیبایی خود را باز پس گیریم. در نظر داشته باشید زیاده روی در این زمینه می تواند عواقب خطرناک و دلهره آوری را برای شما به ارمغان آورد. در نتیجه بدون نظر پزشک هیچ کدام از روش های جوانسازی را بر روی پوست خود اعمال نکنید.

بررسی نوع پوست و انجام خدمات مورد نیاز

تعدادی از افراد دارای پوست های چرب oily skin، تعدادی معمولی و گاهی نیز افراد دارای پوست خشک هستند. برای این که نتیجه مطلوبی را از روش های جوان سازی دریافت نمایید پزشک ابتدا نوع پوست شما، مشکلات موجود و موارد دیگر را بررسی خواهد کرد و سپس اقدام به انجام انواع خدمات خواهد نمود. در نظر داشته باشید در صورت دارا بودن حساسیت به ماده شیمیایی و یا داروی خاص پزشک خود را از این موضوع مطلع سازید.

سوالات متداول در خصوص جوانسازی در اصفهان

منظور از جوانسازی پوست چیست؟
جوانسازی پوست شامل درمان های زیبایی است که باعث می شود صورت و پوست شما جوان تر به نظر برسد. با بهبود درخشش طبیعی پوست به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید

چه چیزی برای جوانسازی پوست بهتر است؟
موثرترین روش های جوانسازی پوست کدامند؟
بوتاکس. بوتاکس یکی از محبوب ترین درمان های ضد پیری موجود است. …
پرکننده های پوستی در حدود 20 سال گذشته، در درمان چین و چروک و کاهش حجم تغییر زیادی ایجاد کرده اند. …
لایه برداری شیمیایی. …
میکرونیدلینگ. …
لایه برداری پوست با لیزر

فرآیند جوانسازی پوست چگونه است؟
5 نشانه برای جوانسازی پوست چیست؟
نشانه های درمان:

خطوط بیان، چین و چروک، پنجه کلاغی، چین های بینی، خطوط عمودی لب، خطوط عمودی و افقی عمیق روی گردن و دکلته، از دست دادن وضوح، شلی و حجم پوست. لایه برداری با لیزر از انرژی نور و گرما برای از بین بردن بخش های نازک پوست استفاده می کند. . لیزر لایه بالایی پوست را جدا می کند و در عین حال لایه های زیرین را گرم می کند. این رشد فیبرهای کلاژن جدید را تحریک می کند و در نتیجه رشد پوست جدید بسیار صاف تر خواهد بود.