جراحی های زیبایی, زیبایی

جراحی پف زیر چشم – کلینیک نیلا

بلفاروپلاستی پلک پایین نیلا

بلفاروپلاستی پلک تحتانی یا جراحی پف زیر چشم

جراحی پلک پایین که به بلفاروپلاستی پلک تحتانی معروف است، روشی برای بهبود افتادگی، چین و چروک و درمان قطعی پف زیر چشم است. گاهی اوقات فرد این روش را با دیگر موارد زیبایی انجام می دهد، مانند لیفت صورت، لیفت ابرو و شقیقه (لیفت ابرو و شقیقه در اصفهان) یا لیفت پلک بالایی.(بلفاروپلاستی در اصفهان)

ایمنی:

این روش ممکن است تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود. عوارض جانبی شامل کبودی و درد اندک است. برای اکثر افراد 10 تا 14 روز طول می کشد تا بهبودی کامل حاصل شود.

راحتی:

این روش یک تا سه ساعت طول می کشد. در دو روز اول پس از جراحی باید به طور معمول از کمپرس سرد استفاده کنید. نوآوری در تکنیک ها به این معنی است که جراح معمولاً چشمان شما را پانسمان نمی کند.

اثربخشی جراحی پف زیر چشم:

اثربخشی جراحی پلک پایین به کیفیت پوست و نحوه مراقبت از پوست بعد از عمل بستگی دارد.

جراحی پلک پایین چیست؟

جراحی پف زیر چشم که بلفاروپلاستی پلک پایین نیز نامیده می شود، یک عمل زیبایی است که به اصلاح از دست دادن پوست، چربی اضافی و چین و چروک های ناحیه تحتانی چشم کمک می کند.

با افزایش سن، پوست شما به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی و سفتی خود را از دست می دهد. این می تواند باعث شود که پلک پایین پف کرده، چروکیده و ورم کرده به نظر برسد. جراحی پلک پایین می تواند زیر چشم را صاف تر کند و ظاهری جوان تر ایجاد کند.

جراحی پلک پایین چگونه انجام می شود؟

جراحی پلک پایین با برداشتن پوست و چربی اضافی و دوختن پوست زیر چشم به هم عمل می کند و ظاهری سفت تر به ناحیه زیر چشم می بخشد.

ساختارهای ظریفی در اطراف زیر چشم وجود دارد، از جمله عضلات چشم و خود کره چشم. این جراحی به یک رویکرد ظریف و دقیق نیاز دارد تا ناحیه زیر چشم صاف شود و کمتر پف کرده به نظر برسد.

کلینیک زیبایی نیلا تخصصی ترین مرکز بلفاروپلاستی در اصفهان

روش جراحی برای پلک پایین چشم

چندین روش جراحی برای جراحی پف زیر چشم وجود دارد. این رویکرد معمولاً به اهداف شما برای ناحیه زیر چشم و آناتومی شما بستگی دارد.

قبل از عمل، جراح پلک های شما را علامت گذاری می کند. این به جراح کمک می کند تا بداند کجا باید برش ایجاد کند. معمولا از شما می خواهند بنشینید تا بتوانند کیسه های چشم شما را بهتر ببینند.

این روش ممکن است تحت بیهوشی عمومی یا موضعی انجام شود. بیهوشی عمومی زمانی است که بیمار کاملاً در خواب باشد و از آنچه در حین عمل اتفاق می افتد بی خبر باشد. بی حسی موضعی به بیمار این امکان را می دهد که بیدار باشد، اما ناحیه چشم بی حس شده است، بنابراین بیماران احساس نمی کنند جراح چه می کند.

اگر همزمان می خواهید چندین عمل زیبایی انجام بدهید، احتمالاً پزشک بیهوشی عمومی را توصیه می کند. اگر فقط جراحی پلک پایین را انجام می دهید، پزشک ممکن است بی حسی موضعی را توصیه کند. یکی از مزایای این کار این است که پزشک می تواند حرکات ماهیچه چشم را آزمایش کند تا خطرات این عارضه جانبی را کاهش دهد.

در حالی که محل برش ممکن است متفاوت باشد، پزشک برش هایی را در پلک پایین ایجاد می کند. سپس پزشک پوست و چربی اضافی را برمی دارد و بخیه می زند یا پوست را دوباره به هم می دوزد تا ظاهری صاف تر ایجاد کند.

پزشک شما همچنین ممکن است پیوند چربی یا تزریق چربی به نواحی توخالی زیر چشم را توصیه کند تا ظاهری کامل‌تر به آن‌ها بدهد.

بلفاروپلاستی پلک تحتانی اصفهان

بلفاروپلاستی پلک پایین ممکن است برای درمان مشکلات زیبایی زیر استفاده شود:

  • عدم تقارن پلک پایین
  • پف زیر چشم
  • افتادگی پلک
  • چروک شدن پوست پلک
  • تیرگی زیر چشم

مهم است که صادقانه با جراح خود در مورد آنچه در ناحیه زیر چشم شما را آزار می دهد و نوع نتایجی که می توانید انتظار داشته باشید صحبت کنید.

بیشتر بخوانید >> تفاوت لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی

عوارض جانبی جراحی پف زیر چشم

یک جراح باید در مورد خطرات و عوارض جانبی مرتبط با جراحی صحبت کند.

خطرات احتمالی

  • خون ریزی
  • دوبینی
  • افتادگی پلک فوقانی
  • برداشتن بیش از حد عضلات
  • نکروز یا مرگ بافت چربی زیر چشم
  • عفونت
  • بی حسی
  • تغییر رنگ پوست
  • از دست دادن بینایی
  • زخم هایی که کامل بهبود نیابند

این امکان وجود دارد که فرد در حین جراحی عوارض جانبی ناشی از داروها را نیز داشته باشد. همیشه در مورد هرگونه آلرژی و همچنین داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید. این به کاهش خطرات واکنش های دارویی کمک می کند.

بلفاروپلاستی پلک پایین اصفهان

بعد از جراحی پلک پایین چه انتظاری باید داشت

جراحی پلک پایین معمولاً یک عمل سرپایی است، پزشک دستورالعمل هایی را برای مراقبت بعد از جراحی به شما می دهد. این معمولا شامل استفاده از کمپرس سرد برای حدود 48 ساعت پس از جراحی برای کمک به کاهش تورم است.

پزشک شما همچنین پمادها و قطره های چشمی را برای جلوگیری از عفونت تجویز می کند. در روزهای بعد از جراحی می توانید انتظار کمی کبودی، خشکی چشم، تورم و ناراحتی کلی داشته باشید.

معمولاً از شما خواسته می شود که ورزش شدید را حداقل برای دو هفته محدود کنید. همچنین باید از عینک آفتابی تیره استفاده کنید تا از چشمان خود در هنگام بهبودی پوست محافظت کنید. اگر جراح بخیه‌هایی را که بدن جذب نمی‌کند گذاشت، پزشک معمولاً آنها را حدود پنج تا هفت روز پس از جراحی می‌کشد.

اکثر مردم متوجه می شوند که تورم و کبودی پس از حدود 10 تا 14 روز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و در مکان های عمومی احساس راحتی بیشتری می کنند.

اگر علائمی دارید که ممکن است به این معنی باشد که مشکلات پس از جراحی دارید، همیشه باید با پزشک خود تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید >> علت ریزش مو در زنان

فوراً به پزشک خود مراجعه کنید اگر علائم زیر را مشاهده کردید :

  • خون ریزی
  • تب
  • دردی که به جای بهتر شدن در طول زمان بدتر می شود

مهم است که به یاد داشته باشید که بعد از عمل به روند پیری ادامه خواهید داد. این به این معنی است که ممکن است پوست بعداً دوباره شروع به افتادگی یا چروک شدن کند. نتایج شما به موارد زیر بستگی دارد:

  • کیفیت پوست شما
  • سن شما
  • بعد از عمل چقدر از پوست خود مراقبت می کنید

آمادگی برای جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین یا جراحی پف زیر چشم

هنگامی که احساس آمادگی کردید، پروسیجر خود را برنامه ریزی کنید. پزشک دستورالعمل های قبل از جراحی را به شما می دهد. اینها ممکن است شامل خودداری از خوردن یا نوشیدن بعد از نیمه شب روز قبل از عمل جراحی شما باشد. پزشک همچنین ممکن است قطره های چشمی یا داروهای دیگری را که ممکن است قبل از جراحی مصرف کنید، پیشنهاد کند.

باید شخصی را بیاورید تا شما را از عمل جراحی به خانه برساند و وسایلی را برای زمان بهبودی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید آماده کنید. نمونه هایی از مواردی که ممکن است نیاز داشته باشید عبارتند از:

  • پارچه و کمپرس یخ
  • عینک آفتابی برای محافظت از چشمان شما
  • هر گونه نسخه چشمی که ممکن است پزشک شما بخواهد بعد از جراحی استفاده کنید

همچنین می‌توانید از پزشک خود بپرسید که آیا آماده‌سازی خاصی وجود دارد که باید قبل از عمل استفاده کنید.

جراحی پلک پایین در مقابل درمان های جایگزین

اگر افتادگی پوست پلک خفیف تا متوسط ​​است، می توانید سایر درمان ها جهت انجام انتخاب کنید. این گزینه‌ها شامل استفاده از لیزراندولیفت و …. است.

جهت اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید >> درمان قطعی پف زیر چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *