جراحی های زیبایی, زیبایی

بلفاروپلاستی با لیزر

بلفاروپلاستی با لیزر

افتادگی پلک

پلک‌های شما در اصل حاصل شکل‌گیری دو چین بر روی نازک‌‌ترین پوست بدن شما هستند. آن‌ها از چشمان شما در برابر خشکی، ورود اجسام خارجی و فشار بیش‌ازحد محافظت می‌کنند و در هنگام خواب با توزیع یکنواخت اشک کمک می‌کند تا چشم‌ها مرطوب بمانند. با این‌وجود، گاهی ممکن است پلک‌ها شل و آویزان شوند. افتادگی پلک چشم که به آن پتوز، بلفاروپتوز یا بلفاروپتوزیس (Blepharoptosis) نیز گفته می‌شود، ممکن است به دلیل ژنتیک، ضربه، افزایش سن یا اختلالات پزشکی مختلف ایجاد شود.

هر کسی ممکن است دچار افتادگی پلک شود و تفاوت قابل توجهی در شیوع  ان مشکل بین زن و مرد یا بین قومیت ها وجود ندارد. با این حال، به دلیل روند طبیعی پیری، بیشتر در افراد مسن شایع است. عضله بالابرنده مسئول بلند کردن پلک است. با افزایش سن، آن عضله می تواند کشیده شود و در نتیجه باعث افتادن پلک شود.

البته به خاطر داشته باشید که افراد در هر سنی ممکن است تحت تاثیر این بیماری قرار گیرند. حتی گاهی اوقات نوزادان با این مشکل به دنیا می آیند، البته این اتفاق نادر است. گاهی اوقات علت دقیق ناشناخته است، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل تروما باشد. همچنین می تواند ناشی از مشکلات  عصبی باشد.

بلفاروپلاستی با لیزر

در صورتی که تمایل ندارید جراحی پلک (بلفاروپلاستی در اصفهان) را انجام دهید، ما به شما بلفاروپلاستی با لیزر را پیشنهاد می‌کنیم. در این روش، بدون تجربه کوچک‌ترین برش و خونریزی، می‌توانید افتادگی پلک خود را درمان کرده و چهره‌ای جوان و زیبا به دست آورید.

درمان افتادگی پلک با لیزر در کلینیک پوست و مو نیلا به کمک جدیدترین دستگاه‌های لیزر روز دنیا توسط پزشکان متخصص ما انجام خواهد شد. اگر شما نیز از افتادگی پلک خود به هر دلیلی شکایت دارید و از طرفی امکان انجام عمل جراحی را ندارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک نیلا از خدمات بلفاروپلاستی با لیزر در اصفهان بهره ببرید.

بلفاروپلاستی با لیزر

بلفاروپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک با لیزر نوعی عمل زیبایی می‌باشد که در دسته عمل‌های غیر تهاجمی قرار دارد. بنابراین افراد می‌توانند بدون استرس از عوارض بیهوشی و خطرات ناشی از عمل‌های تهاجمی مشکل افتادگی پلک خود را درمان کرده و به چهره‌ای جوانتر و زیباتر دست یابند.

اساس کار به این صورت است که پزشک متخصص به کمک دستگاه مخصوص بلفاروپلاستی اقدام به از بین بردن بافت اضافی در پلک بالا و پایین می‌شود. در بلفاروپلاستی در اصفهان به کمک امواج لیزری ساطع شده انرژی CO2 برای رفع بافت چربی انباشته شده بر پلک بالا و پایین چشم اعمال می‌شود. در نتیجه حالت کیسه‌ای و افتادگی بدون نیاز به برش و بخیه از بین می‌رود.

بلفاروپلاستی پلک بالا با لیزر

افرادی که دچار مشکل افتادگی پلک هستند می‌توانند از مزایای بلفاروپلاستی پلک بالا بهره ببرند. در نتیجه با این کار می‌توان از سنگینی و چروک‌های ایجاد شده در این بخش خلاص شد. اساس کار به این صورت است که برش‌های بسیار ریزی توسط لیزر بر روی چشم ایجاد شده و چربی‌های اضافی انباشته شده در زیر پوست، برداشته می‌شوند. از آنجایی که برش‌ها بسیار سطحی و ریز هستند نیازی به بخیه بعد از اتمام کار نبوده و حداکثر بعد از یک هفته می‌توان پوستی بدون زخم و کبودی داشت.

بیشتر بخوانید >> دوران نقاهت بلفاروپلاستی

جراحی پلک پایین با لیزر

افرادی که دارای حالتی پف کرده در زیر چشمان خود هستند می‌توانند نسبت به انجام جراحی پلک پایین با لیزر اقدام کنند. این روش درمانی با ایجاد برشی در حد چند میلی‌متر همراه بوده و امکان برداشتن پوست‌های اضافی و توده‌های چربی موجود در این ناحیه را فراهم می‌کند. بعد از اتمام کار، پزشک متخصص از انرژی لیزر جهت بستن برش‌های ایجاد شده استفاده کرده و در نتیجه زخم‌ها خیلی سریع بهبود پیدا می‌کنند. همچنین هیچگونه نیازی به بخیه زدن نبوده و دوره نقاهت طولانی و همراه با عارضه جانبی را تجربه نخواهید کرد.

ماندگاری عمل پلک با لیزر

اینکه بلفاروپلاستی پلک بالا با لیزر چه قدر ماندگاری خواهد داشت موضوعی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. چرا که عوامل مختلفی از قبیل سبک زندگی فردی، عوامل وراثتی، میزان مراقبت‌های فرد بعد از جراحی، مهارت پزشک متخصص و … در ارتباط با این موضوع تاثیر بسیار زیادی دارند. در صورتی که تمامی شرایط مثبت برای فرد محیا بوده و نکات مراقبتی لازم به دقت دنبال شوند می‌توان شاهد ماندگاری نتایج به مدت ۱۰ سال تا بعد از بلفاروپلاستی با لیزر بود.

بلفاروپلاستی در اصفهان

بیشتر بخوانید >> مراقبت بعد از بلفاروپلاستی

مزایای درمان بلفاروپلاستی با لیزر

درمان افتادگی پلک با لیزر خونریزی را به حداقل می‌رساند. در این روش همانطور که پرتوی لیزر بافت را از بین می‌برد، رگ‌های خونی را می‌بندد و جراحی بلفاروپلاستی را برای جراح سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. برداشتن پوست‌های اضافی پلک با لیزر منجر به هیچ اسکار یا زخمی نمی‌شود و فرد در طول عمل یا بعد از آن درد زیادی را تجربه نمی‌کند. درمان افتادگی با لیزر تورم و ناراحتی کمتری برای فرد ایجاد می‌کند؛ از همین رو، زمان بهبودی به حداقل ممکن می‌رسد.

در کنار تمامی مزایای عنوان شده در بالا در خصوص رفع افتادگی پلک با لیزر سوالی که ایجاد می‌شود این است که آیا عوارض و خطراتی را نیز با خود به همراه خواهد داشت یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر مراحل درمان به درستی توسط تیمی متخصص در این زمینه انجام شده و نکات مراقبتی لازم به دقت پشت سر گذاشته شوند هیچ عارضه جانبی شدیدی متوجه حال مراجعه‌کنندگان نخواهد شد.

این روز‌ها عمل بلفاروپلاستی با لیزر در اغلب مراکز و کلینیک‌های زیبایی با قیمت‌های مختلفی انجام می‌شود. اما آنچه اهمیت دارد، انتخاب کلینیکی معتبر و شناخته شده با تجهیزاتی استاندارد و به روز است. بنابراین توصیه می‌شود در انتخاب کلینیک و پزشک خود نهایت دقت را به خرج داده و کیفیت کار را اولویت اول برای تصمیم‌گیری قرار دهید. هزینه بلفاروپلاستی با لیزر تحت تاثیر پارامتر‌هایی مثل اجرت دریافتی توسط پزشک، هزینه خدمات ارائه شده در کلینیک و نوع دستگاه لیزر استفاده شده برای این منظور قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخد نوبت بلفاروپلاستی در کلینیک نیلا بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان با لیزر با شماره 03137759050 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *