جوانسازی, زیبایی

مدرن ترین روش های جوانسازی

جوانسازی

مدرن ترین روش های جوانسازی صورت

متاسفانه، همه دیر یا زود پیر می شوند. مردم به دنبال راه های مختلفی هستند که چگونه برای مدتی طولانی تر جوان و زیبا بمانند. برخلاف گذشته، اکنون می توان چین و چروک و سایر علائم پیری را از بین برد، زیرا روش های زیادی وجود دارد که به کاهش سرعت این روند ناخوشایند کمک می کند. مدرن ترین راه های جوانسازی پوست صورت عبارتند از:

لایه برداری با لیزر صورت بدون شک در هر کلینیک زیبایی در اصفهان ارائه می شود. آنها لایه قدیمی پوست را برداشته و پس از آن فرآیند بازسازی بافت آغاز می شود و سلول های جوان تشکیل می شوند. در همین حال، لایه سطحی پوست جدا می شود. لایه برداری عمیق می تواند خطوط کوچک (چروک ها) را از بین ببرد و همچنین آکنه و سایر عیوب جزئی را از بین ببرد. از جمله روش‌های جوانسازی میتوان به لیزر اندولیفت، لیزر co2 فرکشنال، PRP، لیزرRF، مزوتراپی و …اشاره کرد. با این وجود، لازم به ذکر است که این روش آسیب زا است و فقط باید توسط متخصصان ماهر انجام شود.

افراد با ترس تغییراتی را که در طول زمان روی پوست صورت رخ می دهد و به دنبال آن چین و چروک ظاهر می شود، رنگدانه‌های پوست افزایش می یابد، احساس خشکی و افتادگی ظاهر می شود، به دنبال راهی برای جلوگیری از ظهور این علائم و یا رفع این موارد و جوانسازی پوست خود هستند.

در این مقاله به بررسی جدیدترین متدها و روش‌های جوانسازی پوست می‌پردازیم.

پزشکی مدرن توانسته است به کمک ما جهت کند کردن روند پیری و از بین بردن علائم آن بیاید: امروزه جوانسازی غیر جراحی صورت که اخیراً در زیبایی رایج شده است به بازگرداندن طراوت و سلامت به پوست کمک می کند. هدف آن ترمیم کلاژن، پروتئینی است که پوست در طول زمان از دست می دهد. اما این کلاژن است که خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را حفظ می کند. امروزه از چه ابزار مدرنی برای جوانسازی صورت بدون جراحی می توان کلینیک زیبایی در اصفهان استفاده کرد؟

جوانسازی صورت با لیزر

لیزر یک جریان قدرتمند نور است، پرتویی که قادر است بدون آسیب رساندن به لایه های پوست به آن نفوذ کند. پزشکی مدرن به طور فعال از آن برای اهداف زیبایی استفاده می کند. جوانسازی با لیزر بدون جراحی پلاستیک به هیچ وجه به پوست آسیب نمی رساند و عواقب نامطلوبی در پی ندارد.

جوانسازی با لیزر CO2 فرکشنال

فرکشنال به معنای تقسیم شدن لیزر به بسیاری از میکروپرتوها است. بنابراین پوست را نه به عنوان یک نقطه، بلکه به عنوان یک شبکه تحت تاثیر قرار می دهد، که با نفوذ به لایه های عمیق تر پوست، مکانیسم ترمیم بافت و تشکیل طبیعی کلاژن جدید را آغاز می کند. در نتیجه:

  • ساختار پوست را بهبود می بخشد
  • هایپرپیگمانتاسیون‌ها را درمان می‌کند
  • پوست با تولید کلاژن جوان می‌شود

به طور فزاینده ای، در زیبایی مدرن، جهت جوانسازی صورت از لیزر co2 فرکشنال بدون عمل استفاده می شود که به شما امکان می دهد یک ناحیه بزرگ را در یک زمان کوتاه درمان کنید و نیازی به بیهوشی ندارد.

پیلینگ کربن

بازسازی پوست با پیلینگ کربن

لایه برداری با لیزر باعث از بین رفتن لایه های مرده پوست می شود. در این حالت، سلول‌های قدیمی و مرده که مانع تنفس بقیه سلول‌ها می‌شوند، برداشته می‌شوند. پیلینگ کربن یک روش درمانی در لیزرهاست که کاملا بدون درد بوده و اثر آنی دارد. در نتیجه:

  • گردش خون بهبود می یابد
  • پوست بازسازی می شود
  • ترکیب سلولی پوست تجدید می شود
  • رنگ چهره بهبود می یابد
  • افزایش استحکام و کشش

اندولیفت مدرن ترین روش جوانسازی

اندولیفت یک درمان فوق العاده جهت سفت کردن پوست و کاهش چربی پوست است که برای کسانی که به دنبال لیفت صورت بدون جراحی هستند، بسیار مناسب است. با افزایش سن، کلاژن زیر پوست را از دست می دهیم و حالت و حجم صورت و پوست ما تغییر می‌کند. ما طیف وسیعی از گزینه های درمان جوانسازی پوست را داریم تا بتوانیم بهترین خدمات ممکن را به هر فردی که به ما مراجعه می‌کند، ارائه دهیم.

اندولیفت در اصفهان

جوانسازی صورت با تزریق ژل، تزریق چربی و تزریق بوتاکس

اغلب اوقات، جوانسازی صورت با استفاده از تزریق فیلرهای مختلف انجام می شود که هر کدام به روشی متفاوت روی پوست تأثیر می گذارد:

اسید هیالورونیک یا ژل، باعث پر کردن بافت‌های از بین رفته صورت می‌شود.

بوتاکس باعث فلج شدن عضلات صورت به صورت موقت خواهد شد و چین و چروک را از بین خواهد برد.

تزریق چربی نیز مانند تزریق ژل جهت پر کردن بخش‌هایی از صورت مانند گونه‌ها و لب استفاده می‌شود.

لیزر RF یا رادیو فرکانسی

 لیزر RF یک تکنیک مرسوم است که امواج رادیویی بر روی پوست تاثیر می گذارد. آنها عمیقاً در بافت های نرم نفوذ می کنند و تولید کلاژن را فعال می کنند. در نتیجه خطوط کوچک ناپدید می شوند و از ایجاد چین و چروک های جدید جلوگیری می شود. لیفتینگ RF افتادگی، ناهمواری و اسکارهای ایجاد شده پس از آکنه را از بین می برد. لیزر RF یا رادیو فرکانسی دستگاه و روشی است که بصورت ماساژی و از طریق ایجاد گرما در ناحیه ی درم (لایه دوم پوست) و کاملا غیرتهاجمی کار میکند و با تحریک کلاژن  وظیفه ی جوانسازی و سفت سازی پوست را دارد.

PRP پی آر پی

جوانسازی خودکار یا PRP تراپی (پلاسمای غنی از پلاکت) از خون خود فرد را برای مبارزه با پیری پوست استفاده می کند. توده پلاکتی جدا شده از خون، با سانتریفیوژ کردن حاوی فیبرین شکسته نشده و غنی شده با فاکتورهای رشد، به دریافت اتوژل کمک می کند. اینها موارد نوسازی سلول های صورت و بدن و بازسازی بافت را تحریک می کنند.

مزوتراپی

مزوتراپی

جوانسازی صورت به شکلی کاملا ایمن و بدون جراحی را می توان با کمک مزوتراپی انجام داد. این روش شامل تزریق دوز کمی از ویتامین های خاص یا آماده سازی فعال با منشاء طبیعی است. موارد زیر را می توان به عنوان مواد فعال استفاده کرد:

  • اسید هیالورونیک؛
  • اسیدهای آلی (پیروویک یا گلیکولیک)؛
  • ویتامین ها (آسکوربیک یا نیاسین، تیامین، بیوتین، پیریدوکسین)؛
  • عصاره ها (کلاژن، الاستین)؛
  • فیبروبلاست ها (سلول های بافت همبند).

در هر مورد، دارویی که باید تجویز شود به صورت جداگانه انتخاب می شود. اغلب از مزوتراپی برای از بین بردن چین و چروک، اثر افتادگی و شل شدن پوست استفاده می شود.

نخ ها

استفاده از نخ ها در زیبایی شناسی نیز با هدف جوان سازی صورت است… نخ ها نیز یکی از مدرن ترین روش های جوانسازی هستند، محرک های زیستی به زیر پوست صورت و گردن وارد می شوند و به طور فعال بر سلول های تشکیل دهنده کلاژن و الاستین تأثیر می گذارند. معرفی جوانسازی با نخ ها اصول عملکرد مشابهی با سایر روش‌های جوانسازی صورت دارد: فعال کردن تشکیل پروتئین های پوست. این یک روش نسبتاً مدرن برای جوانسازی است که در آن پوست سفت می شود، رنگ چهره بهبود می یابد و چین و چروک ها ناپدید می شوند. اما این روش موارد منع مصرف خود را نیز دارد: در صورت اختلالات انعقاد خون، در دوران بارداری، بیماری های التهابی پوست نمی توان این عمل را انجام داد.

ماسک های ضد پیری

یکی از مدرن ترین روش های جوانسازی استفاده از ماسک های مخصوص ضد پیری است… در تماس با پوست، مواد موثره ماسک آن را مرطوب و تغذیه می کند. ماسک ها هم از محصولات طبیعی و هم از مواد شیمیایی ساخته می شوند. بسیاری از تولید کنندگان ماسک های صورت ضد پیری معتقدند که پیری پوست دیگر مشکلی بدون راه حل نیست، زیرا اثربخشی این ماسک ها در سطح سلولی خود را نشان می دهد، بازسازی سلول های پوست را فعال می کند، فرآیندهای پیری را مهار می کند و متابولیسم پوست را بازیابی می کند. با این حال، اثرات این ماسک‌ها و یا حتی بی ضرر بودن آن‌ها قابل اثبات نیست، لذا جهت جوانسازی پوست بهترین روش مراجعه به کلینیک زیبایی و تخصصی پوست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *