زیبایی, کاشت مو و ابرو

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو sut

آیا دلتان برای روزهای قدیم که موهای حجیم و زیبایی داشتید تنگ شده است؟ آیا مایل به کاشت مو هستید اما نگران مراحل طولانی و دردناک هستید؟ دیگر نگران نباشید! امروز قصد داریم یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش های کاشت مو یعنی کاشت مو به روش SUT را معرفی کنیم.

کاشت مو به روش SUT چیست؟

SUT پیوند نیست بلکه یک روش کاشت است. این بدان معنی است که فولیکول های موی شما به صورت دستی برداشته نمی شود و به ناحیه مورد نظر پیوند داده نمی شود. برخلاف روش‌های رایج کاشت مو مانند FUT و FUE، پزشک شما این عمل را با دستگاه‌های خودکار انجام می‌دهد.

در نتیجه، فولیکول های شما با کمک پانچ لیزری از محل اهدا کننده برداشته شده و سپس به مناطق طاس منتقل می شوند. درست مانند روش های قبلی، پشت سر شما بهترین محل اهدا کننده برای این عمل است. یکی از بزرگترین تفاوت های این روش این است که فولیکول های مو شما منجمد شده تا با فولیکول های کمتر نتیجه بهتری بگیرید.

علاوه بر این، نیازی به بیهوشی بیمار در حین عمل نیست. فقط بی حسی موضعی برای انجام عمل های بدون درد و موفقیت آمیز کافی خواهد بود. در نتیجه، بیماران می توانند از سریع ترین زمان بهبودی لذت ببرند.

ملاحظات مهم پس از کاشت مو به روش SUT

اگرچه کاشت مو به روش SUT این فرآیند را هم برای بیماران و هم برای پزشکان آسان‌تر می‌کند، اما هنوز یک روش پزشکی است. بنابراین، شما باید حداکثر توجه را به مراقبت از منطقه جراحی شده داشته باشید. به عنوان مثال، مانند سایر روش های کاشت مو، باید در دوران نقاهت از سیگار کشیدن خودداری کنید.

علاوه بر این، برای جلوگیری از عفونت های احتمالی، دست زدن به آن ناحیه توصیه نمی شود. پزشک شما را در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید و از چه کارهایی باید اجتناب کنید آگاه می کند. علاوه بر این، دارو و شامپوی مخصوص برای درمان این ناحیه در اختیار شما قرار می گیرد.

پیروی از دستورالعمل های پزشک برای اطمینان از نتایج موفقیت آمیز بسیار مهم است.

بهترین روش کاشت مو در سال 2022 کدام است؟

روش کاشت مو محبوب ترین روش درمانی در نتیجه طاسی و نازک شدن مو است. طاسی در سنین پایین باعث افسردگی می شود و افراد به دنبال درمان قابل اعتماد هستند.

در ادامه این مقاله به درمان های مختلف برای ریزش مو و درمان کم مویی می پردازیم و سپس می توانید تصمیم بگیرید که بهترین روش کاشت مو در سال 2022 کدام است.

کاشت مو DHI چیست؟

DHI مخفف کاشت موی مستقیم است که این روش شکل پیشرفته پیوند FUE است. در تکنیک DHI از یک ابزار قلمی شکل با نوک ظریف برای استخراج و وارد کردن فولیکول های مو استفاده می شود.

هزینه عمل بر اساس محل انجام پیوند و تعداد کل فولیکول‌های مو که قرار است کاشته شود، بسیار تغییر می‌کند. شرکت های بیمه این هزینه ها را پوشش نمی دهند زیرا DHI یک عمل زیبایی محسوب می شود.

روش DHI به طور خاص موثرتر از روش های دیگر در نظر گرفته نمی شود، این یک نسخه اصلاح شده از FUE است و مانند FUE توانایی درمان طاسی در مردان و زنان را دارد.

کاشت مو sut

مزیت کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یک تکنیک جدید ترمیم مو است که توسط افراد ماهر و با کمک ابزارهای اتوماتیک انجام می شود. فولیکول های مو توسط دستگاه لیزر از محل اهدا کننده برداشته می شود و سپس این فولیکول های مو منجمد شده و پس از آن به مناطق طاس منتقل می شوند. به دلیل فرآیند انجماد، فولیکول های مو از بین نمی روند.

درمان با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. بهترین نکته این درمان این است که تعداد زیادی فولیکول مو در مقایسه با سایر روش ها می تواند از اهدا کننده به محل گیرنده منتقل شود.

کاشت مو با سلول های بنیادی چیست؟

پیوند سلول های بنیادی چندان رایج نیست. در این روش تعداد زیادی از فولیکول‌های مو استخراج نمی‌شوند، بلکه نمونه کوچکی از پوست برداشته می‌شود که فولیکول‌های مو از آن جدا می‌شود. اینها سپس در آزمایشگاه ها تکثیر می شوند و در نهایت در پوست سر قرار می گیرند. به این ترتیب، هم ناحیه اهداکننده و هم ناحیه گیرنده قادر به رشد مو هستند.

بیوپسی پانچ برای استخراج سلول های بنیادی برای انجام این روش استفاده می شود.

عوارض جانبی بالقوه کاشت مو سلول های بنیادی جدا از خونریزی و عفونت شامل آسیب عصبی یا شریان در زیر محل عمل است.

روش کاشت مو FUE چیست؟

FUE مخفف عبارت Follicular Unit Extraction است. در روش کاشت مو FUT، فولیکول های موی بیمار برداشته شده و با موهای کمتر یا ناحیه طاس به پوست سر منتقل می شود. این روش نیز بسیار محبوب است و توسط بیماران بیشتری اتخاذ می شود. این یک روش کاملاً ایمن با خطر نادر عفونت است. به دلیل بی حسی موضعی و قرص های مسکن پس از درمان دردناک نیست.

علاوه بر این، بهبودی نیز سریع است و بیش از 10 روز طول نمی کشد تا کارهای روزانه خود را از سر بگیرید.

بهترین کاشت مو در جهان به عنوان درمان FUE در نظر گرفته می شود، زیرا بدون خطر است و زخم های بزرگی ایجاد نمی کند. نتیجه ای که به دست می دهد رضایت بخش و کاملا طبیعی است. علاوه بر این، این درمان بسیار موفق است. شما می توانید با بهترین امکانات کاشت موی مقرون به صرفه را در کلینیک زیبایی نیلا انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *