تزریق ژل, زیبایی

تزریق ژل لب در اصفهان

تزریق ژل لب در اصفهان

پرکننده های لب

فیلر لب یکی از پرطرفدارترین انواع پرکننده های پوستی است. ژل لب حجم لب های شما را افزایش می دهد. داوطلبان باید از سلامت جسمی و روانی خوبی برخوردار باشند و انتظارات واقع بینانه داشته باشند. جهت مشاوره تزریق ژل لب در اصفهان با ما تماس بگیرید. 03137759050

فیلر لب چیست؟

پرکننده های لب تزریق هایی هستند که به لب های شما حجم می دهند. آنها نوعی پرکننده پوست هستند. پرکننده های لب از اسید هیالورونیک مصنوعی (HA) تشکیل شده اند – HA یک ماده طبیعی در بدن شما است. برندهای مختلفی از پرکننده های لب وجود دارد، از جمله Juvederm®، Restylane® و Perlane®.

ژل لب مناسب برای چه افرادی است؟

تزریق ژل یک تصمیم شخصی است. افرادی که لب های کوچک یا دفرمه دارند می توانند با تزریق ژل لب در اصفهان در کلینیک نیلا، به ظاهر مد نظر خود دست یابند و افزایش اعتماد به نفس را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید >> لیزر مو زائد در اصفهان

برای تزریق ژل لب، باید:

  • از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید.
  • انتظارات واقع بینانه داشته باشید.
  • عفونت فعال دهانی، از جمله آفت یا تبخال نداشته باشید.

بسیاری از افرادی که از فیلر لب استفاده می کنند می خواهند اندازه لب های خود را افزایش دهند. ممکن است به دلایل زیادی بخواهید اندازه لب های خود را بزرگ کنید، از جمله:

  • بازگرداندن اندازه قبلی لب که در اثر بالا رفتن سن به وجود می آید
  • اصلاح فرم لب های شما. معمول است که لب های شما اندازه یا شکل های متفاوتی داشته باشند (نامتقارن).
  • صاف کردن چین و چروک. زمانی که لبخند می زنید یا می خندید، گاهی اوقات چین و چروک در کناره های دهان شما ایجاد می شود.
  • تقویت اعتماد به نفس. تزریق ژل لب می توانند به بهبود عزت نفس و تصویر بدن شما کمک کنند.

 

ژل لب تزریق ژل لب تزیرق ژل لب

چرا از فیلر لب استفاده می شود؟

پرکننده های لب به لب های شما حجم می دهند یا به حجم آن می افزایند. آنها روند پیری را متوقف نمی کنند، اما ممکن است به تاخیر انداختن نیاز به عمل جراحی تهاجمی تر برای بزرگ کردن لب، مانند کاشت لب یا لیفت لب کمک کنند. آنها همچنین می توانند به شما در دستیابی به ظاهر دلخواه کمک کنند که باعث افزایش عزت نفس شما می شود.

تزریق ژل لب چقدر رایج است؟

تزریق ژل لب  بسیار رایج هستند. در سال 2018، کلینیک های تخصصی زیبایی بیش از 2.1 میلیون عمل تزریق ژل لب را انجام دادند.

بیشتر بخوانید >> کاشت مو در اصفهان

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

پرکننده های لب معمولا 12 تا 18 ماه دوام می آورند. با این حال، این بستگی به سن شما و سرعت تجزیه کالری های بدن به انرژی (متابولیسم) دارد. افراد جوان تر کالری را سریعتر می سوزانند، بنابراین پرکننده های لب برای آن ها دوام زیادی ندارند.

بهترین سن تزریق ژل لب

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) استفاده از پرکننده های لب را در افراد زیر 21 سال تایید نکرده است. در نتیجه، برای دریافت پرکننده های لب مورد تایید FDA باید حداقل 21 سال سن داشته باشید. قبل از عمل پرکننده لب، از اعتبار پزشک و یا بهترین کلینیک زیبایی اطمینان حاصل کنید. پزشک عوامل بسیاری از جمله سلامت روانی و هر شرایط اجتماعی را ارزیابی می کنند.

ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صورت شما را معاینه و اندازه گیری می کند. آنها همچنین ممکن است از صورت و لب های شما برای پرونده پزشکی شما عکس بگیرند.

هنگام در نظر گرفتن اندازه لب های خود، مهم است که تصور کنید چگونه به نظر می رسید. به مدل موی جدید فکر کنید. ممکن است به آرایشگر خود عکسی نشان دهید تا به او ایده بدهید که دوست دارید موهایتان چگونه به نظر برسد. با این حال، آرایشگر شما ممکن است به شما بگوید که موهای شما به دلیل بافت، خط مو، حجم یا طول موهای شما شبیه عکس نیست.

ممکن است بخواهید لب‌هایتان مانند لب‌های افراد مشهور به نظر برسد، اما ممکن است دست‌یافتنی نباشد زیرا شکل و ویژگی‌های صورت شما منحصربه‌فرد است. از پزشک خود بپرسید که آیا آوردن یک عکس مفید است یا خیر. اما اگر پزشک شما نمی خواهد به عکسی اشاره کند، آماده باشید که به طور کامل توصیف کنید که می خواهید لب های شما چگونه به نظر برسد.

بیشتر بخوانید >> کاشت ابرو در اصفهان

 

تزریق ژل لب در اصفهان

در طی عمل پرکننده لب چه اتفاقی می افتد؟

در طول عمل تزریق ژل لب در اصفهان، پزشک متخصص کلینیک نیلا یک بی حس کننده موضعی را روی لب های شما اعمال می کند. بی‌حسی موضعی لب‌های شما را بی‌حس می‌کند تا دردی احساس نکنید و این روند تا حد امکان راحت باشد. کرم های بی حس کننده اغلب از بنزوکائین، لیدوکائین و تتراکائین (BLT) تشکیل شده اند. حدود 15 تا 30 دقیقه بعد، لب های شما باید بی حس شوند.

اگر آلرژی به BLT دارید، پزشک ممکن است به شما بی حسی تزریقی برای بی‌حس کردن لب‌هایتان بدهد. حدود 15 تا 30 دقیقه پس از تزریق، لب های شما باید بی حس شوند.

سپس پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق ژل لب به بعضی یا همه قسمت‌های لبتان، از جمله لبه‌های لب‌ها، انحنای مرکز لب بالایی و کمان‌های لب استفاده می‌کند. (گوشه های دهان شما). شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد، اما ممکن است احساس سوزش اندکی داشته باشید. به طور متوسط، پزشک یک سی سی ژل لب را به لب های شما تزریق می کند که حدود یک پنجم قاشق چای خوری است. سوزن بیشتر از 2.5 میلی متر (میلی متر) در پوست شما فرو نمی رود.

پزشک شما ممکن است یک کیسه یخ روی لب های شما بعد از عمل قرار دهد تا تورم و کبودی را به حداقل برساند. کل این روش ممکن است 30 دقیقه یا تا یک ساعت طول بکشد.

بعد از عمل پرکننده لب چه اتفاقی می افتد؟

پس از اتمام تزریق، پزشک ممکن است به آرامی لب های شما را ماساژ دهد تا پرکننده را پخش کنند.

پزشکان کلینیک نیلا شما را تا 15 دقیقه تحت نظر می‌گیرند تا مطمئن شود که هیچ عارضه جانبی از جمله سرگیجه، حالت تهوع یا خونریزی شدید را تجربه نمی‌کنید. هنگامی که تشخیص دادند که دیگر نیازی به نظارت ندارید، به شما اجازه می دهند به خانه بروید. یک بی حس کننده موضعی شما را خسته یا گیج نمی کند، بنابراین می توانید خودتان را به خانه برسانید. با این حال، ممکن است بخواهید از یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان بخواهید که شما را به خانه برساند.

لب های شما ممکن است متورم، حساس و کبود شده باشد. تورم معمولاً بعد از 24 تا 48 ساعت از بین می رود، اما ممکن است تا یک هفته طول بکشد.

پزشک شما نیز حدود دو هفته پس از عمل برای بررسی لب‌های شما، قرار ملاقات بعدی را تعیین می‌کند. آنها ممکن است عکس دیگری برای پرونده پزشکی شما بگیرند تا بتوانید ببینید که لب های شما قبل از عمل و بعد از بهبودی چگونه به نظر می رسد.

نکات زیر به بهبود لب های شما کمک می کند:

  • برای کاهش التهاب، درد و تورم از کیسه یخ تا 10 دقیقه استفاده کنید.
  • حداقل به مدت 24 ساعت از استفاده از رژ لب، بالم لب یا هر محصول دیگری روی لب خودداری کنید.
  • از دست زدن یا به هم زدن لب های خود، از جمله بوسیدن و نوشیدن از نی خودداری کنید.
  • مراقب مسواک زدن دندان های خود باشید.
  • نوشیدن مقدار زیادی آب.
  • حداقل به مدت 24 ساعت از ورزش خودداری کنید.

بیشتر بخوانید >> بلفاروپلاستی در اصفهان

مزایای تزریق ژل لب چیست؟

فیلر لب مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • ژل و فیلر لب بی خطر هستند، و روش پرکننده لب نیز بی خطر است – خطر عوارض یا عوارض جانبی کمی وجود دارد.
  • آنها می توانند عزت نفس شما را افزایش دهند.
  • برگشت پذیر هستند اگر از ظاهر خود راضی نیستید، پزشک شما می تواند آنزیمی (هیالورونیداز) را برای حل کردن ژل لب شما تزریق کند.

خطرات فیلر لب چیست؟

تزریق ژل لب نزد کلینیک های غیرمعتبر به علت استفاده از برندهای غیر اصل و روش تزریق اشتباه می تواند خطراتی را به همراه آورد، از جمله:

  • خونریزی و درد در محل های تزریق.
  • تغییر رنگ یا حساسیت.
  • عفونت.
  • مرگ بافتی (به خطر افتادن عروق)، که در صورت تزریق فیلر لب به داخل یا اطراف شریان، می تواند رخ دهد.
  • لب های شما ممکن است اندازه های مختلفی داشته باشند (عدم تقارن).

آیا پرکننده های لب برای شما مضر هستند؟

تزریق ژل لب در اصفهان یک درمان پزشکی است. پرکننده های لب زمانی که توسط یک پزشک یا مرکز معتبر با تجربه از جمله جراح پلاستیک، متخصص پوست یا جراح زیبایی انجام شوند، بسیار ایمن هستند.

آیا پرکننده های لب، لب های شما را خراب می کنند؟

اگر پرکننده های لب را از یک کلینیک تخصصی پوست و مو معتبر مانند کلینیک نیلا دریافت کنید، خطر خراب شدن لب های خود را نخواهید داشت. در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر، لب های شما ممکن است به علت حجم بالای مواد کشیده شوند، بافت اطراف لب شما ممکن است از بین برود، پرکننده لب ممکن است سفت شود یا محل های تزریق ممکن است عفونت کنند.

تزریق ژل لب در اصفهان

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

ممکن است درد خفیفی را در محل های تزریق تجربه کنید. درد باید بعد از 12 تا 24 ساعت از بین برود.

آیا فیلر لب دائمی است؟

پرکننده های لب دائمی نیستند. آنها به آرامی با گذشت زمان از بین می روند، معمولاً 12 تا 18 ماه پس از دریافت آنها، بسته به متابولیسم شما. ممکن است برای حفظ حجم مورد نظر خود به تزریق مجدد نیاز داشته باشید.

آیا می توان در دوران بارداری از ژل لب استفاده کرد؟

هیچ مطالعه ای در مورد بی خطر بودن فیلر لب در دوران بارداری انجام نشده است. در نتیجه، FDA استفاده از پرکننده های لب در دوران بارداری را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید >> پی آر پی در اصفهان

زمان نقاهت چقدر است؟

پس از 12 تا 24 ساعت، درد شما باید برطرف شود. تورم شما باید بعد از 24 تا 48 ساعت از بین برود، اما ممکن است تا یک هفته طول بکشد. اگر می‌خواهید قبل از یک رویداد بزرگ، مانند عروسی، لب‌هایتان پر شود، باید این عمل را حداقل دو هفته زودتر برنامه‌ریزی کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل بهبود یافته‌اید.

چه زمانی می توانم بعد از تزریق لبم بخورم یا بنوشم؟

بهتر است تا زمانی که داروی بی حسی موضعی یا تزریق بی حسی از بین برود صبر کنید تا به طور تصادفی لب های خود را گاز نگیرید. همچنین باید بعد از خوردن غذا با احتیاط صورت یا لب های خود را پاک کنید.

همچنین به مدت حداقل 24 ساعت از نوشیدن با نی یا سیگار کشیدن خودداری کنید. انقباض لب های شما ممکن است پرکننده لب را نیز حرکت دهد. همچنین باید حداقل به مدت 24 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا الکل خون شما را رقیق می کند که می تواند کبودی روی لب های شما را بدتر کند.

یادداشتی از کلینیک نیلا

تزریق پرکننده لب یک تصمیم شخصی است. اگر می‌خواهید اندازه لب‌های خود را افزایش دهید، به پزشک که متخصص در تزریق ژل لب در اصفهان است مراجعه کنید تا در مورد گزینه‌های مد نظر خود صحبت کنید. پرکننده های لب می توانند اعتماد به نفس شما را افزایش دهند، اما باید توجه داشته باشید که موقتی هستند. به طور متوسط هر 12 تا 18 ماه یکبار نیاز به پرکننده لب جدید دارید.

جهت مشاوره تزریق ژل لب در اصفهان می تواند با شماره های زیر تماس بگیرید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *