تزریق ژل, زیبایی

تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

همه چیز درباره ژل گونه

اگر نسبت به داشتن استخوان گونه بزرگ علاقه مند هستید، ممکن است به فکر پرکننده های گونه باشید که به آنها ژل های پوستی نیز گفته می شود. تزریق ژل در اصفهان روش زیبایی برای بزرگ کردن استخوان گونه، حجم دادن به صورت و از بین بردن خطوط و چین و چروک است. پرکننده‌های گونه روز به روز محبوب‌تر می‌شوند، اما برخی از خطرات عوارض جانبی را به همراه دارند. این مقاله از کلینیک نیلا، بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان به سؤالات شما در مورد هزینه تزریق ژل گونه، نحوه عمل و اینکه آیا ژل گونه برای شما مناسب است، پاسخ خواهد داد.

پرکننده های گونه چیست؟

فیلرهای گونه تزریقی هستند که حجم ناحیه بالا و اطراف استخوان گونه شما را افزایش می دهند. این توهم ساختار استخوانی مشخص تری را فراهم می کند. با تزریق حجم به زیر لایه پوست، پرکننده های گونه می توانند چین و چروک ها و خطوط ریز را نیز صاف کنند.

انواع پرکننده

برندهای مختلفی از ژل هیالورونیک اسید وجود دارد که برای استفاده در تزریق ژل گونه در اصفهان تایید شده اند. هیالورونیک اسید (Juvederm، Restylane) و پلی لاکتیک اسید (Sculptra) دو نوع پرکننده پوستی هستند که برای استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم توصیه می شوند. این نوع پرکننده های پوستی موقتی هستند.

بیشتر بخوانید >> تزریق ژل لب در اصفهان

ماندگاری تزریق ژل گونه در اصفهان

بسته به نوع انتخابی ژل، پرکننده‌های گونه می‌توانند از 6 ماه تا 2 سال باقی بمانند تا اینکه نتایج دیگر قابل توجه نباشد. مواد پرکننده پوست در نهایت حل شده و در بافت پوست شما متابولیزه می شود.

تزریق ژل گونه نیلا

چه افرادی کاندیدای مناسبی برا تزریق ژل گونه هستند؟

اگر شما یک فرد غیر سیگاری سالم و بدون سابقه بیماری مزمن هستید، ممکن است کاندیدای تزریق ژل گونه در اصفهان باشید. بر اساس دستورالعمل های سازمان غذا و دارو (FDA)، شما باید از تزریق ژل گونه خودداری کنید اگر:

  • اختلالات خونریزی دارند
  • به ترکیبات مصنوعی مورد استفاده در پرکننده های پوستی حساسیت دارند
  • باردار یا شیرده هستند

تزریق ژل چگونه است؟

پس از مشاوره با پزشک بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان که در آن در مورد قیمت، هزینه و نتایج مورد نظر خود صحبت می کنید، یک قرار ملاقات برای تزریق فیلر تعیین خواهید کرد.

آماده سازی قبل از تزریق ژل گونه

در 2 هفته قبل از عمل، باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید. اگر از داروهای رقیق کننده خون با نسخه استفاده می کنید، در جلسه مشاوره خود به پزشک خود اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید >> لیزر مو زائد در اصفهان

مراحل انجام تزریق ژل گونه در اصفهان

در طول قرار، در یک محیط استریل شده دراز می کشید. پزشک شما ممکن است یک بی حس کننده موضعی در محل تزریق استفاده کند. فرآیند تزریق باید ساده باشد و تنها 20 دقیقه یا بیشتر طول بکشد.

پس از تزریق، می توانید فوراً برخی از نتایج را مشاهده کنید. یک یا دو روز طول می کشد تا فیلر در موقعیت خود روی صورت شما قرار گیرد. شما می توانید بعد از انجام رانندگی کنید و حتی می توانید بلافاصله بعد از آن به محل کار یا قرارهای دیگر بازگردید.

بهبودی تزریق ژل گونه

در چند روز اول پس از تزریق ژل، باید از خوابیدن روی گونه خودداری کنید. سعی کنید رو به بالا و صاف به پشت بخوابید. همچنین ممکن است بخواهید تا زمانی که فیلر به طور کامل شکل خود را به خود نگرفت، یعنی 48 ساعت پس از تزریق، از انجام ورزش های شدید خودداری کنید.

از دست زدن به صورت خودداری کنید و تا حد امکان صورت خود را تمیز و خشک نگه دارید تا خطر عفونت برطرف شود.

بیشتر بخوانید >> بوتاکس زیر بغل

فواید تزریق ژل گونه چیست؟

در مقایسه با سایر گزینه های درمانی مانند کاشت گونه و لیفت صورت از طریق جراحی، ژل های گونه چندین مزیت آشکار دارند :

  • برجسته سازی گونه‌ها و زیبایی چهره : همان‌طور که پیش‌تر گفتیم با استفاده از این روش می‌توانید آسیب‌های ایجاد شده در اثر افزایش سن یا خشکی زیاد پوست را برطرف کنید. به علاوه در صورتی که به گونه‌های برجسته علاقه دارید، تاثیر این روش را امتحان کنید.
  • کوتاه بودن زمان عمل در کنار ماندگاری طولانی : مدت زمان انجام این عمل در طولانی‌ترین حالت کمتر از نیم ساعت است. بنابراین نیازی به خالی کردن وقت برای انجام آن نخواهید داشت. به علاوه بسته به نوع ژل انتخابی و سن افراد میزان ماندگاری آن بین ۶ ماه تا دو سال متفاوت است. بنابراین از بابت تمدید آن نیز نگرانی خاصی نخواهید داشت.
  • عدم نیاز به مراقبت و استراحت پس از انجام عمل : انجام عمل تزریق ژل به گونه بسیار بی‌دردسر است. در این شیوه نیازی به بیهوشی وجود نداشته و در برخی موارد پزشک از داروهای بی‌حس‌کننده استفاده می‌کند. بنابراین بلافاصله پس از انجام عمل می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. تنها باید برخی نکات ریز را رعایت کنید که در بخش دیگری آن‌ها را توضیح خواهیم داد.
  • امکان کاهش حجم ژل یا تخلیه کامل آن : اگر از نتایج تزریق ژل به گونه ناراضی هستید، می‌توانید با مشاوره پزشک همه یا بخشی از ژل را تخلیه کنید. توجه کنید که اگر قصد چنین کاری را دارید، حتما از پزشک تزریق کننده کمک گرفته و انجام این کار را نیز به او بسپارید. توصیه ما این است که برای کاهش حجم یا تخلیه ژل به سراغ پزشک دیگری نروید.
  • عدم آسیب به بافت‌های پوستی : ژل مورد استفاده برای تزریق به گونه‌ها معمولا از ماده هیالورونیک اسید ساخته شده است. به همین دلیل در طول زمان جذب پوست شده و آسیبی به بافت‌های آن وارد نمی‌کند. به همین دلیل ژل‌ها پس از مدتی نیاز به تمدید دارند. بنابراین نگرانی از بابت آسیب‌های ژل به بافت پوست جایی ندارد.
  • پرکننده های گونه را می توان در کلینیک های تخصصی انجام داد و نیاز به بی حسی دارد.
  • پرکننده های گونه خطر بسیار کم عوارض جدی یا عفونت را دارند.
  • پرکننده های گونه نسبت به جراحی پلاستیک تهاجمی تر هزینه کمتری دارند.

 

تزریق ژل گونه اصفهان

آیا تزریق ژل گونه ایمن است؟

پرکننده گونه یک روش کم خطر و نسبتاً ساده با حداقل زمان بهبودی است. اما این بدان معنا نیست که خطر عوارض جانبی وجود ندارد.

عوارض جانبی رایج پرکننده های گونه عبارتند از:

  • ورم
  • کبودی
  • خارش
  • سرخی

همه پرکننده های پوستی خطر کمی برای واکنش آلرژیک یا عفونت دارند. سایر عوارض جانبی کمتر رایج عبارتند از:

  • نشت پرکننده
  • مرگ بافت به دلیل انسداد گردش خون
  • آسیب به رگ ها یا شریان های شما
  • از دست دادن بینایی

همچنین این خطر وجود دارد که مواد تزریقی به قسمت‌های دیگر صورت شما حرکت کند و ظاهری برآمده یا نامتقارن ایجاد کند. اگر این اتفاق بیفتد، پزشک شما ممکن است ماده دیگری را برای حل کردن فیلر تزریق کند یا به سادگی منتظر بماند تا ماده پرکننده خود به خود متابولیزه شود.

اگر از یک مرکز بدون مجوز یا بی تجربه استفاده کنید، خطر عوارض جانبی نادر بیشتر است.

بیشتر بخوانید >> پیکرتراشی در اصفهان

هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان چقدر است؟

هزینه پرکننده های گونه شما به این بستگی دارد که شما و پزشک چه نوع پرکننده پوستی انتخاب می کنید و همچنین به چه مقدار از آن ماده نیاز دارید.

خلاصه 

تزریق ژل گونه یک عمل زیبایی نسبتا ساده است. نتایج می تواند از 6 ماه تا 2 سال باقی بماند. اگر می‌خواهید از نتایج خود راضی باشید، بسیار مهم است که ارائه‌دهنده‌ای را پیدا کنید که در انجام تزریق‌های پرکننده پوستی مجرب و دارای مجوز باشد.

خطر عوارض جدی بعد از پرکننده گونه وجود دارد، بنابراین حتماً با پزشک خود در مورد این روش صحبت کنید تا بدانید چه انتظاری دارید و چگونه از عفونت به بهترین نحو جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *