تزریق ژل, زیبایی

ژل ژوویدرم Juvederm  

ژل ژوویدرم

ژوویدرم پرکننده پوست هیالورونیک اسید

ژوویدرم یک درمان زیبایی است که به عنوان پرکننده یا فیلر شناخته می شود و برای تزریق ژل در اصفهان استفاده می‌شود. برای ترمیم خطوط صورت و بهبود علائم پیری استفاده می شود. ژوویدرم یک پرکننده پوستی تزریقی با پایه اسید هیالورونیک است. ژل ژوویدرم درمانی بر روی صورت، به ویژه گونه ها، لب ها و اطراف دهان مانند خط خنده تمرکز دارد.

روش تزریق محصول 15 تا 60 دقیقه طول می کشد.

فیلر یا ژل ژوویدرم یکی از رایج ترین عمل های زیبایی غیر جراحی است که در ایالات متحده، اروپا و ایران انجام می شود.

ایمنی:

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) Juvederm را در سال 2006 تایید کرد.

بیش از 2.4 میلیون روش با استفاده از پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک از جمله Juvederm  در سال 2016 انجام شد.

اثر:

نتایج اغلب بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است. نتایج می تواند یک تا دو سال باقی بماند.

 

Juvederm چیست؟

ژوویدرم یک پرکننده پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است. محصولات مختلفی در خانواده ژوویدرم وجود دارد. همه آنها برای کمک به افراد برای رفع علائم پیری صورت استفاده می شوند. هر محصول در خط Juvederm دارای پیوند و غلظت های مختلف اسید هیالورونیک است. محصولات مختلف هر کدام برای هدف قرار دادن مشکلات خاصی در هنگام تزریق در مناطق و اعماق مختلف طراحی شده اند. فیلرهای ژوودرم قوامی صاف و ژل مانند دارند.

انواع ژوویدرم:

Juvederm Voluma XC به زیر سطح پوست شما حجم می دهد تا اندازه گونه های شما را افزایش دهد.

Juvederm XC و Juvederm Vollure XC از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست را برطرف می کنند و چین و چروک ها و خطوط اطراف دهان و بینی را پر می کنند که به عنوان خطوط لبخند شناخته می شود.

Juvederm Ultra XC و Juvederm Volbella XC به عنوان درمان‌های غیرجراحی افزایش حجم لب عمل می‌کنند.

تزریق ژل ژوویدرم

آماده شدن برای تزریق ژوویدرم

قبل از درمان ژوویدرم ، با یکی از متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان، نیلا در مورد اهداف و انتظارات زیبایی خود صحبت کنید. روش های ژوویدرم کم تهاجمی هستند، بنابراین اغلب در همان روز مشاوره انجام می شوند. این روش کم تهاجمی است و نیاز به آماده سازی زیادی ندارد.

دستورالعمل های ساده ای که باید قبل از مشاوره و درمان خود رعایت کنید، عموماً شامل اجتناب از مصرف داروهایی مانند آسپرین، ایبوپروفن است. و شما باید از مصرف الکل در هفته های منتهی به درمان اجتناب کنید. سیگار کشیدن نیز قبل از درمان ممنوع است. اجتناب از این موارد می تواند به جلوگیری از کبودی کمک کند. همچنین پزشک خود را از هرگونه آلرژی یا حساسیت مطلع کنید.

مدرن ترین روش جوانسازی اندولیفت در اصفهان : اندولیفت غبغب، اندولیفت زیر چشم، اندولیفت شکم

مناطق هدف برای ژوویدرم

گونه ها: Juvederm Voluma XC

اطراف بینی و دهان: Juvederm Ultra Plus XC و Juvederm Vollure XC

لب: Juvederm Ultra XC و Juvederm Volbella XC

ژل ژوویدرم چگونه کار می کند؟

ژل ژوویدرم با افزودن حجم به بافت صورت از طریق ماده فعال خود، اسید هیالورونیک، عمل می کند. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن انسان یافت می شود. تولید بافت همبند که پوست را حجیم می کند (کلاژن) را تحریک می کند. با افزایش سن، تولید اسید هیالورونیک و کلاژن کاهش می یابد. این امر باعث افزایش افتادگی و چین و چروک پوست صورت می شود.

در طول این عمل، پزشک، دستیار پزشک یا پرستار شما معمولاً از یک خودکار برای علامت گذاری نواحی تحت درمان استفاده می کند. سپس پزشک ژل ژوویدرم را به ناحیه مورد نظر تزریق می کند. آنها همچنین به آرامی ناحیه را ماساژ می دهند تا از توزیع یکنواخت و کاهش احتمال تورم اطمینان حاصل کنند. کل این روش معمولا بین 15 تا 60 دقیقه طول می کشد، بسته به ناحیه تحت درمان.

تزریق ژل ژوویدرم حاوی مقدار کمی لیدوکائین کاهش دهنده درد است. این کمک می کند تا هر گونه درد یا ناراحتی که در طول درمان احساس می کنید به حداقل برسد و به سرعت از بین برود.

قیمت ژل ژوویدرم

خطرات و عوارض جانبی

می توانید انتظار کمی تورم و کبودی داشته باشید. سایر عوارض جانبی رایج عبارتند از:

  • سرخی
  • لطافت
  • توده یا برآمدگی
  • درد جزئی
  • خارش

همه این عوارض معمولا در عرض دو تا چهار هفته فروکش می کنند.

عوارض جانبی جدی‌تر معمولاً با برخورد غیرحرفه‌ای همراه است، مانند تزریق ناخواسته ژوویدرم به رگ خونی. عوارض می تواند شامل زخم های دائمی، ناهنجاری های بینایی، کوری یا سکته باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که پزشک خود را عاقلانه انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها برای انجام این روش آموزش دیده، گواهینامه و مجوز دارند. مراجعه به کلینیک زیبایی نیلا راهی مطمئن جهت انجام درمان های زیبایی است.

بعد از ژوویدرم چه انتظاری داریم

زمان بهبودی حداقل است. اما به افراد توصیه می شود حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از فعالیت های شدید، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آرایش کردن و مصرف الکل خودداری کنند.

اکثراً فوراً یا پس از کاهش تورم متوجه اثرات ژوودرم می شوند. نتایج معمولا بین شش ماه تا دو سال باقی می ماند. این بستگی به این دارد که از کدام محصول ژوویدرم استفاده شده باشد.

ژوویدرم چقدر هزینه دارد؟

هزینه درمان ژوویدرم می تواند بسته به تجربه پزشک، موقعیت جغرافیایی و تعداد سی سی های استفاده شده متفاوت باشد. از آنجایی که پرکننده های پوستی یک درمان انتخابی هستند، بیمه درمانی هزینه را پوشش نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *