تزریق ژل, زیبایی

ژل لب مدل روسی

ژل لب روسی

ژل لب روسی در اصفهان ژل لب روسی نام خود را از روس‌ها که ‍‌همان‌طور که می‌دانید یکی از زیباترین ملل کره زمین می‌باشند، گرفته است. این زیبایی را قادر هستید در مدل‌های مطرح شده‌ی روسی مشاهده کنید. ژل لب روسی تقریبا شبیه قلب تیز و ظریف با اندکی تفاوت می‌باشد! در مدل لب روسی، بیشتر حجم لب‌ها در نزدیکی مرکز لب تجمع می‌یابد و لب را به سمت بالا سوق می‌دهد. در تزریق ژل لب مدل روسی، تمرکز روی حجیم شدن لب‌ها نیست و بیشتر پهن شدن لب‌هاست که اهمیت دارد . به همین دلیل تزریق ژل لب مدل روسی محبوبیت زیادی میان مردمان دارد.

تزریق ژل لب روسی چیست؟

این تکنیک به حجم لب‌ها اضافه می‌کند و در عین حال، ظرافت این تکنیک به حدی است که در نهایت، لب‌های بیش از حد باد شده، ایجاد نمی‌شود. این روش می‌تواند ظاهری مشابه با مدل ‌های طبیعی را به صورت افراد هدیه کند. در تکنیک لب روسی، قطرات کوچک ژل در ناحیه ی خط بالایی لب و گوشه آن، تزریق می شوند. این روش مخصوصا برای افرادی که لب بالایی کوچکی دارند، بسیار موثر است.

اگر قصد دارید برای زیباتر شدن لب‌های خود ژل لب با مدل ژل لب روسی تزریق کنید حتماً قبل از انتخاب روش با پزشک خود مشورت کنید. معمولاً پزشک بر اساس حالت صورت و جزئیات مانند اندازه چشم‌ها، بینی و … بهترین و مناسب‌ترین روش را برای شما انتخاب می‌کند. علاوه بر آن حتماً این کار را در مراکز و کلینیک‌های معتبر انجام دهید تا نتیجه کار به زیبایی بیشتر صورت شما ختم شده و رضایت شما را به دنبال داشته باشد.

مشاوره رایگان : تزریق ژل در اصفهان کلینیک نیلا بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان

تزریق ژل لب مدل روسی

مدل تزریق ژل لب روسی در حالت دهی لب ها به تازگی مورد استقبال زیادی قرار گرفته و متقاضیان بسیاری به دست آورده است. در این حالت تزریق در ناحیه حاشیه بالای لب انجام شده و خط و گوشه بالای لب برجسته خواهد شد. این مدل برای افرادی که لب بالایی باریک و کوچکی دارند نتیجه و زیبایی عالی به همراه دارد. همچنین افرادی که لب های عادی و برابری دارند ، قادرند با برجسته سازی حاشیه بالای لب زیبایی خاصی به لب های خود بدهند.

تزریق ژل لب روسی

مشاوره قبل از تزریق ژل لب مدل روسی

 اگر قصد تزریق لب‌هایتان را دارید بهتر است کمی تحقیق کنید تا با انواع تزریق آشنا شوید، در این که تزریق ژل لب به سبک روسی یک مدل فوق‌العاده جذاب و چشمگیر است، شکی نیست اما مسئله این است که بهتر است قبل از انتخاب مدل، با پزشک زیبایی خود مشورت کنید. پزشک باید با توجه به فرم صورت و تک به تک اجزای صورت شما بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد.

اگر در انتخاب کلینیک زیبایی دقت کرده باشید و یک کلینیک معتبر با پزشکان باتجربه و خبره انتخاب کرده باشید، نتیجه‌ی کار به قدری شما را راضی می‌کند که وقتی خودتان را در آیینه می‌بینید، متوجه می‌شوید که چشمانتان از ذوق زیاد برق می‌زند. این همان رضایت کار است که از هر چیزی مهم‌تر است.

کلینیک زیبایی نیلا بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان از آن دسته مجموعه‌های قوی و پر طرفدار است که تنها به لبخند رضایت شما فکر می‌کند و همه‌ی تلاشش انتخاب بهترین روش متناسب با سلیقه و ظاهر شما است. اگر برای اولین بار این کار را انجام می‌دهید، ممکن است پزشک شما پیشنهاد دهد که به صورت دوره‌ای میزان حجم لب را افزایش دهید و به یکباره حجم لب خود را زیاد نکنید.

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از بیماران ممکن است کمان cupid کمی داشته باشند، یا در برخی بیماران مسن تر، ممکن است زمانی، لب حجیم و تعریف شده ای از لحاظ زیبایی داشته اند ولی به دلیل افزایش سن، لب بالای آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است. برخی دیگر ممکن است اصلا کمان نداشته باشند و با این امید که لب هایی با کمان زیبا داشته باشند، به تکنیک تزریق لب روسی روی آورده باشند.

هنگام برخورد با اولین نوع بیمار ذکر شده، روش کار باید بسیار ساده باشد. تمام آن چیزی که نیاز است متخصص انجام دهد، تزریق مقداری مواد فیلر اسید هیالورونیک به ناحیه ای از لب است که بلافاصله حجم لب را افزایش می دهد و شکل کمان تیزتر و بارزتری را در بالای لب، ایجاد می کند. برای آن دسته از افرادی که هیچ وقت Cupid Bow طبیعی نداشته اند و می خواهند این کار را انجام دهند، این فرایند اندکی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه، به چندین جلسه تزریق فیلر، نیاز داشته باشند.

آیا تزریق ژل لب مدل روسی دردناک است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا به حال تزریق ژل لب انجام نداده‌اید و یا ژل لب مدل روسی را امتحان نکرده‌اید، ممکن است نگران درد تزریق لب روسی باشید. نکته مهم این است که  تزریق ژل لب مدل روسی هیچ دردی به همراه ندارد. در این روش، از نقاط ورود کمتری برای تزریق ماده حجم دهنده استفاده می‌شود و تنها یک تزریق در مرز لب صورت می‌گیرد، بنابرین در این حالت درد به حداقل می‌رسد.

تزریق ماده حجم دهنده معمولا بدون تزریق حجم زیادی از مواد بی هوشی و بی حسی انجام می‌شود، سبک بودن روش تزریق و کم بودن محل‌های تزریق در این روش موجب می‌شود فرد هیچ دردی را تحمل نکند یا هیچ احساسی در زمان درمان نداشته باشد.

بیشتر بخوانید >> بهترین روش درمان خط خنده

عدم استفاده از مواد بی هوشی، از مزیت‌های اصلی این روش به حساب می‌آید، زیرا بی هوشی می‌تواند بر روی تورم لب تاثیر بگذارد و موجب عدم تقارن نتیجه نهایی تزریق شود. علاوه بر این، استفاده نکردن از مواد می تواند زمان استراحت بعد از تزریق را به حداقل برساند. معمولا تمامی محصولات مورد استفاده در کنار کرم بی حسی به کار برده می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود تا فرد، هیچ دردی را احساس نکند.

ژل لب مدل روسی

ژل لب روسی چند سی سی نیاز است؟

برای فردی که برای اولین بار قصد تزریق ژل دارد باید گفت برای هر قسمت صورت حداقل و حداکثر تقریبی مقدار ژل وجود دارد و کاملاً نسبی است و مقدار تقریبی هم در هیچ رفرنسی معین و مشخص نیست. در واقع دو عامل تعیین می‌کند هر فرد برای هر ناحیه از صورتش چه مقدار ژل نیاز دارد. در مورد مراقبت بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

اول خود فرد است که قصدش از تزریق ژل چیست؟ و دوم اینکه، پزشک زیبایی شما باید به آناتومی صورت شما و هماهنگ شدن اجزای صورتتان بعد از تزریق ژل فکر کرده باشد.  اما به طور کلی تزریق یک سی سی ژل، کمترین میزان تزریق ژل لب می ‌باشد.

میزان ماندگاری تزریق ژل لب روسی

این مدل تزریق هم به اندازه مدل های دیگر ماندگار است و نوع مدل تزریق هیچ تاثیری در ماندگاری آن ندارد. البته در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب مدل روسی هم مانند مدل های دیگر یک مدت زمانی دارد، ممکن است ۶ ماه تا یکسال بسته به نوع برند و… متفاوت باشد. اگر خواستار ماندگاری بالاتری هستید، یک برند باکیفیت و خوب ماندگاری بیشتری دارد و دوره ترمیم آن طولانی تر خواهد بود. برندهای خوب قطعا قیمت بیشتری هم دارند اما این قضیه کاملا ارزش کمی هزینه بیشتر را دارد.

تزریق ژل لب مدل روسی چقدر طول می‌کشد؟

مشابه هر روش دیگری، پزشک باید با دقت زیادی ماده حجم دهنده را تزریق کند و صبر و آرامش برای ایجاد نتیجه ای بی نقص ضروری خواهد بود. این روش به صورت میانگین از سی دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. مدت زمان دقیق تزریق فیلر، به میزان حجم دهنده ای که تزریق می‌شود و حجم بافت لب بستگی دارد.

بیشتر بخوانید >> کاشت مو به روش SUT

مراقبت های پیش و پس از تزریق ژل روسی

اگر که خواهان دستیابی به کسب نتایج ایده‌آل پس از تزریق ژل لب روسی و کاهش مدت زمان دوره نقاهت و عوارض جانبی احتمالی تزریق هستید، رعایت برخی مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق فیلر لب روسی واجب می‌باشد. چند مورد از اصلی‌ترین نکات مراقبت عبارتند از:

  • خودداری از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین و مصرف هر داروی جانبی دیگر بدون مشورت با پزشک خود، به مدت 14 روز پیش و پس از تزریق ژل لب با متد روسی
  • خودداری از مصرف نوشیدنی‌های الکلی و استعمال دخانیات، 14 روز پیش و پس از تزریق لب روسی
  • اصلاح شیوه رژیم غذایی و مصرف بیشتر میوه‌ها و سبزیجات به جای غذاهای مضر و فست فود
  • مصرف منظم دارو یا پمادهای تجویز شده توسط پزشک متخصص زیبایی ژل لب روسی
  • استفاده از کمپرس یخ پس از انجام تزریق لب روسی برای از بین بردن تورم و کبودی
  • خودداری از دست‌کاری، اعمال فشار و یا مالش منطقه تزریق ژل لب روس

بیشتر بخوانید >> تزریق ژل گونه

هزینه ژل لب روسی در کلینیک نیلا

قیمت ژل لب روسی در کلینیک‌های مختلف با در نظر گرفتن کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین دستمزد پزشک معالج، طبق مهارت و تجربه کاری وی، متفاوت خواهد بود. از سوی دیگر برند ژل لب استفاده شده و مقدار حجم ژل مورد نیاز تاثیر مستقیمی در قیمت ژل لب روسی در نهایت کار، دارند. از همین جهت نمی‌توان برای هزینه ژل لب روسی قیمت واحد و مشخصی را عنوان کرد. زیباجویان داوطلب ژل لب روسی می‌توانند در مشاوره رایگان تزریق ژل لب روسی که در کلینیک تخصصی نیلا پیش از تزریق ژل لب ارائه می‌شود، از قیمت ژل لب روسی در صفحه تعرفه خدمات به طور دقیق مطلع شوند. کلینیک نیلا همواره سعی می‌کند تا بهترین خدمات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای همه مراجعه‌کنندگان خود، عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *