تزریق ژل, زیبایی

ژل درموفیل Dermofill

ژل درموفیل

ژل درموفیل Dermofill یکی از اصلی ترین پرکننده های پوستی است که در فرانسه ساخته شده است. درموفیل محصول آزمایشگاه جووانیکس می باشد. درموفیل برای صاف کردن چین و چروک ها و در عین حال ایجاد لیفت پوست طراحی شده است. اگر می خواهید درخشش جوانی خود را حفظ کنید، ژل درموفیل می تواند با بازسازی درم به شما در رسیدن به این هدف کمک کنید.

انواع ژل درموفیل :

در ابتدا باید بگویم که درموفیل یک فیلر مخصوص انجام کارهای زیبایی و جوانسازی می‌ باشد و در بسیاری از فعالیت‌ ها می‌ توان از این ژل کمک گرفت . در کانتورینگ صورت ، تزریق ژل لب و زیبا سازی پوست در کلینیک های زیبایی از ژل درموفیل استفاده می‌ شود . این ژل توانسته است که گواهینامه معتبر سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کند و یکی از شناخته ترین برند های فیلر در جهان باشد. در حقیقت کشور فرانسه برای اولین بار تولید ژل های درموفیل را آغاز کرد. ژل های درموفیل انواع و اقسام گوناگونی دارند که در ادامه به بررسی آن  ها خواهیم پرداخت .

فیلر درموفیل برای چه نواحی مناسب است؟

توجه کنید که از ژل درموفیل باید فقط در مناطق خاصی از صورت استفاده شود . طبق مجوز سازمان غذا و دارو استفاده از این ژل به عنوان پروتز در قسمت سینه (ماموپلاستی)، باسن و یا سایر مناطق غیر مجاز می باشد . همچنین در هنگام استفاده از این ژل در مناطقی مثل دور چشم ها باید با ظرافت بسیار بالایی کار کرد . به طور کلی می‌ توان گفت که این ژل از هیالورونیک اسید تشکیل شده است که یک ماده بسیار موثر برای جوان سازی و رفع چین و چروک است . بنابراین در قسمت هایی مثل خط خنده ، خطوط خطوط پنجه کلاغی و همچنین سایر قسمت‌هایی از صورت که دارای خطوط چروک می باشند می توان از ژل درموفیل استفاده کرد . علاوه بر موارد ذکر شده از این جمله می‌توان به عنوان یک فیلر بسیار جذاب برای حجم دهی و اصلاح فرم لب ها استفاده کرد.

دسته بندی ژل های درموفیل:

ژل درموفیل کیس :  از این زیرمجموعه ژل برای افزایش حجم لب ها استفاده می شود . با تزریق مقادیر بسیار کمی از این ژل می توانید لب هایی با فرم ایده‌آل دریافت کنید . از آنجا که مواد موجود در این ژل ، کاملا طبیعی و سازگار با پوست هستند ، شما بدون کم ترین عارضه ای می توانید لب های بسیار جذابی داشته باشید.

ژل درموفیل رگولار : از این زیر مجموعه ژل، برای رفع خطوط خنده پیشانی و همچنین چین و چروک‌های دست و گردن استفاده می‌ شود . پس از استفاده از این ژل ، آثار طراوت و جوانی تا مدت‌ ها در محل مورد نظر باقی می‌ ماند .

ژل درموفیل اچ وی:  از این ژل برای درمان چین و چروک های بسیار عمیق استفاده می‌ شود . توجه کنید که این ژل در حجم ۲۰ سی‌سی نیز تولید شده است . آثار و نتایج حاصل شده از تزریق این ژل تا مدت ها باقی می‌ مانند و در مقایسه با سایر برند ها ماندگاری بسیار بیشتری دارد.

آیا تزریق فیلر درموفیل عوارض دارد؟

از آنجا که ژل درموفیل ، به همراه سوزن به نواحی مورد نظر تزریق می‌ شود ، ممکن است پس از تزریق احساسی کبودی ، ورم و خارش بسیار خفیفی در ناحیه تزریق شده وجود داشته باشد. در نظر بگیرید که این عوارض همگی کوتاه مدت هستند و پس از آن شما به نتیجه مورد نظر خواهید رسید به صورت کلی می‌توان گفت که حساسیت ناشی از مواد موجود در ژل، در موارد بسیار نادری به سازمان غذا و داروی آمریکا گزارش شده است و این ژل یکی از کم خطرترین فیلر های موجود در بازار است .

توجه کنید که برای دریافت نتایج بهتر باید حتماً به مراکز تخصصی زیبایی مراجعه کنید که تزریق فیلر و بوتاکس توسط خود پزشک در آن ها انجام می‌ شود . از مراجعه به سالن های زیبایی و مراکز اسپا برای تزریق ژل و تزریق بوتاکس خودداری کنید ، زیرا در این مراکز افراد بدون آگاهی ، تخصص و داشتن علم به انجام این عمل دست می‌ زنند و ممکن است پس از تزریق ، عوارض بسیار زیادی از  تزریق نادرست ژل مشاهده شود.

یکی از ماده های پر کننده پوستی که طرفداران زیادی دارد ژل درموفیل ۱ و ۵ و ۱۰ و ۲۰ سی سی می باشد. اسید هیالورونیک یکی از اصلی ترین موادی می باشد که درون این ژل قرار دارد و روی جوان سازی و رفع کردن چین و چروک های صورت شما نقش مهمی خواهد داشت. فیلر درون این ژل تشکیل شده از مواد طبیعی می باشد که به پوست تان کمک می کند رطوبت خود را حفظ کرده و همیشه آن را مرطوب نگه دارید. کاربردهای آن متنوع است و شما قادر خواهید بود برای زیباسازی بیشتر اعضای صورت خود آن را مورد استفاده قرار دهید.

 مزیت های ژل درموفیل :

برخی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که ژل درموفیل   دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید عبارت می باشد از :

ژل درموفیل ۱ و ۵ و ۱۰ و ۲۰ سی سی

شما با استفاده از آن می توانید هر یک از انواع چین و چروک های روی صورت خود را به طور کلی از بین ببرید. بیشتر افرادی که روی صورت خود چین و چروک های زیادی دارند با استفاده از این ژل قادر خواهند بود که زیبایی صورت خود را افزایش دهند.

برجسته سازی گونه هایتان از دیگر مزیت ها و ویژگی هایی می باشد که ژل درموفیل دارد. بسیاری از افرادی که می خواهند گونه های خود را زیباتر سازند بدون شک استفاده از این ژل برایشان گزینه مناسب تری می باشد.

برجسته سازی لب ها با استفاده از این ژل یکی از دیگر مزیت هایی می باشد که دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید.

ژل درموفیل

ویژگی های ژل درموفیل :

برخی از مهمترین ویژگی هایی که فیلر درموفیل دارد عبارت می باشد از :

کیفیت این ژل بسیار عالی است. بنابراین شما با تزریق این ژل می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. در واقع بهتر است بدانید که این ژل را با استفاده از بهترین مواد طبیعی تولید می کنند. بر همین اساس شما از تزریق آن می توانید نتیجه مناسبی را دریافت کنید.

حجم آن متنوع است و شما باید بدانید هر یک از آنها برای تزریق در ناحیه خاصی از صورت مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از آنها بیشتر برای تزریق لب مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر از نمونه های آنها برای گونه و تزریق ژل چانه هستند. میزان استفاده و تزریق آنها روی هر بخش صورت بسته به نظر و تشخیص پزشک دارد.

برند درموفیل یکی از برندهای شناخته شده ای می باشد که شما با خیال راحت می توانید هر یک از محصولات آن را مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که این برند به دلیل کیفیت بی نظیری که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است. بر همین اساس بسیاری از پزشکان از این ژل برای حجم دهی به بخش های متنوع صورت استفاده می کنند.

برای بسیاری از اعضای صورت مناسب می باشد و پزشکان بیشتر برای حجم دهی به لب ها و گونه ها از آن استفاده می کنند. البته که باید بدانید از فیلر درموفیل ۱ و ۵ و ۱۰ و ۲۰ سی سی جهت از بین بردن چین و چروک های صورت هم استفاده می کنند.

هرآنچه که باید درباره ژل درموفیل بدانید

ژل درموفیل برا پایه ترکیب هیالورونیک اسید که جزو پلی ساکاریدهای اصلی موجود در پوست است ساخته شده است و کارایی های خاص و منحصر به فردی در زمینه جوانسازی پوست، رفع چین و چروک های اطراف چشم ها، پیشانی، خطوط لبخند و… دارد. همچنین استفاده از فیلر درموفیل سبب تقویت و استحکام پوست می شود و می تواند به حفظ رطوبت پوست و خاصیت کشسانی طبیعی پوست کمک کند. نکته مهم که درباره محصولات درموفیل باید بدانید این است که ترکیبات موجود در تمامی محصولات برند درموفیل از ایمنی برخوردارند و یا پوست صورت سازگاری دارند. همین امر سبب می شود که استفاده از ژل درموفیل موجب بروز هیچ گونه عارضه ای پوست نشود. شایان ذکر می باشد که به توصیه سازمان غذا و دارو ژل درموفیل برای نواحی خاصی کاربرد دارد و نباید از این ژل به جای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم ها برای پروتز سینه و باسن استفاده شود. شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت هر سی سی ژل درموفیل می توانید تا انتها با ما همراه باشید و از قیمت ژل درموفیل مطلع شوید.

انواع ژل درموفیل به چند دسته تقسیم می شوند؟

همان طور که می دانید ژل های درموفیل دارای انواع مختلفی هساتذ و با توجه به نیاز و کاربردی که می خواهید می توانید فیلر درموفیل را در حجم های 10 و 20 سی سی تهیه کنید. در ادامه قصد داریم انواع ژل درموفیل را برای شما عزیزان نام ببریم پس همراه ما باشید.

  کیس

ژل کیس برای افزایش حجم لب ها بسیار کاربرد دارد و بهترین جایگزین برای روش های ناکارآمد تزریق لب می باشد. ژل درموفیل کیس دارای اثربخشی بسیار زیاد و فوری می باشد و هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت. با استفاده تنها کمی از فیلر درموفیل کیس می توانید به زیبایی و فرم دلخواه لب موردنظر خود دست یابید.

  رگولار

ژل درموفیل رگولار برای درمان چین و چروک های صورت مانند: چین و چروک های پیشانی، خطوط لبخند و … کاربرد دارد. همچنین می توان از این ژل کارآمد درموفیل برای از بین بردن چین و چروک های گردن و دست ها نیز استفاده کرد. ژل درموفیل رگولار با خاصیت جوانسازی که دارا می باشد می تواند در طولانی مدت ماندگاری داشته باشد و طراوت و شادابی را به پوست شما عزیزان بازگرداند.

  اچ وی

ژل درموفیل اچ وی یکی از محصولات دیگر از شرکت درموفیل می باشد و برای درمان و رفع چین و چروک های صورت و بدن کاربرد دارد. بسته بندی و حجم فیلر درموفیل اچ وی 20 سی سی می باشد و به عنوان فیلر خطوط عمیق صورت و بدن شناخته شده است. این محصول دارای ماندگاری طولانی می باشد و برای جوانسازی و زیبایی پوست بسیار کارآمد می باشد.

مزایا و معایب

ژل درموفیل از ترکیبات و مواد طبیعی قابل جذب ساخته شده است و همین موضوع موجب می شود که فیلر درموفیل یک ژل کاملا ایمن و بی خطر باشد. ویژگی قابل جذب بودن ژل درموفیل سبب شده است که گاهی برای گرفتن نتیجه دلخواه در ناحیه مورد نظر چندین بار تزریق انجام شود. به طور کلی ژل درموفیل دارای کم ترین عارضه می باشد و تنها با مقدار کمی ژل می توانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید. اما اگر بخواهیم برخی از عارضه های شایع مصرف ژل ها را بیان کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرمزی
  • تورم
  • درد
  • کبودی در ناحیه تزریق
  • حساسیت به ماده تزریقی
  • خارش

توجه داشته باشید که این عارضه های ذکر شده به در همه تزریق های ژل به وجود می آید و تنها برای ژل درموفیل نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *