تزریق ژل, زیبایی

تزریق ژل چانه

تزریق ژل گونه

تزریق ژل چانه در اصفهان

تزریق ژل چانه ممکن است به اندازه تزریق ژل لب یا تزریق ژل گونه هیجان انگیز به نظر نرسد، اما به گفته متخصصان، افراد زیادی درخواست این عمل بزرگ کردن و زاویه سازی چانه را دارند. تزریق ژل چانه محبوبیت رو به افزایشی داشته است، عمدتاً به دلیل افزایش کانتورینگ صورت. بهینه سازی چانه به ایجاد وضوح در یک سوم پایینی صورت کمک می کند. هنگامی که در ترکیب با گونه‌ها و پرکننده‌های خط فک تزریق شود، می‌تواند چهره‌ای به شکل مطلوب و زاویه دار ایجاد کند.

اثر فیلرای پوستی چانه در طول سال‌ها به دلیل علاقه روزافزون به ژل‌های  صورت محبوب شده‌اند. محبوبیت تزریق ژل چانه در اصفهان به این واقعیت مربوط می‌شود که برخلاف کارهای مربوط به چانه که نیاز به ایمپلنت دارند، راه‌حلی کوتاه‌مدت سفارشی برای بهبود ظاهر و فرم دهی چانه هستند. هدف اصلی تزریق ژل چانه و فک کمک به ایجاد ویژگی‌های متعادل صورت است. تاثیر شگفت انگیزی که تقارن در ظاهر شما ایجاد می‌کند، غیر قابل انکار است.

تزریق ژل چانه یک روش غیرتهاجمی، مورد تایید FDA و قابل استفاده برای تغییر شکل صورت شما هستند. علاوه براین همه ما با افزایش سن مقداری استخوان از دست می‌دهیم و با کوچک شدن استخوان فک، متوجه افتادگی گردن می‌شویم. تقریباً همه کسانی که به دنبال تقویت خط فک خود یا ایجاد یک چانه مشخص‌تر هستند، کاندیدای استفاده از تزریق ژل چانه می‌باشند!

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که متخصصی را پیدا کنید که به تناسب صورت توجه داشته و بتواند افکار و نگرانی های شما را قبل از تزریق متوجه باشد. کلینیک تخصصی پوست و مو نیلا، با بهترین برندهای فیلر، تزریق ژل در اصفهان را برای شما زیباجویان عزیز بسیار راحت کرده است. با ما تماس بگیرید:

رزرو نوبت کلینیک نیلا

خطرات و عوارض تزریق ژل چانه

تزریق ژل جزو اعمال غیر جراحی محسوب می‌شود؛ با این حال احتمال بروز خطرات و عوارض جانبی در پی آن وجود دارد که البته به واسطه مهارت و تجربه پزشک در تزریق، بسیار سطحی و زودگذر خواهد بود. رایج ترین عوارض جانبی تزریق ژل چانه عبارتند از: قرمزی، تورم و گاهأ کبودی در محل تزریق؛ که تورم و قرمزی، با گذشت چند ساعت و کبودی هم پس از چند روز مرتفع می‌گردد. ولی اگر تزریق ژل چانه توسط افراد غیر پزشک و با استفاده از فیلرهای نامرغوب انجام شود، توده هایی در زیر پوست به وجود خواهد آمد.

مزایای تزریق فیلر چانه

  • بلافاصله پس از تزریق می‌توانید تغییرات را مشاهده کنید
  • عوارض این روش بسیار ناچیز و محدود است
  • پس از انجام این روش به سرعت می‌توانید به کار و زندگی روزمره بازگردید
  • در صورتی که از ژل‌های هیالورونیک اسید برای اینکار استفاده شده باشد، امکان بازگشت به قبل از تزریق وجود دارد
  • این عمل طی زمان کوتاهی در مطب قابل انجام است

برای تزریق ژل چانه به چه مقدار فیلر نیاز است؟

برای این کار معمولاً به یک سی سی ژل نیاز است. البته این مقدار دقیق نیست و به طور تقریبی محاسبه شده است. ممکن است در برخی از افراد کمی کمتر یا کمی بیشتر از این مقدار ژل نیاز باشد.

تزریق ژل چانه

اصلاح فرم چانه

جالب است بدانید در صورت‌های زیبا، یک نسبت طلایی بین اجزای مختلف آن چهره وجود دارد. زیباترین چانه ها، آن هایی هستند که این نسبت را دارا باشند یا نزدیک به آن باشند.

فرم دهی چانه

در چهره‌های زیبا و ایده‌آل در یک نمای نیم‌رخ، خط عمودی که از کنار لب پایین شما کشیده می‌شود باید به چانه شما برسد. اگر نوک چانه عقب‌تر از این خط باشد، آن وقت است که چانه شما عقب‌تر از حالت ایده‌آل است. و باید برای اصلاح آن دست به کار شد.

اصلاح طبیعی فرم صورت

اصلاح طبیعی فرم گونه یا چانه در دنیا این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و روش های متفاوتی برای زیباتر کردن گونه وجود دارد. داردکه یکی از آن‌ها تزریق ژل چانه است. البته برای آنکه بهترین نتیجه از انجام این عمل به دست آید، باید تزریق به وسیله متخصصین این حوزه انجام شود.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل چانه

از مهمترین عوامل کاهش عوارض جانبی این روش، مراقبت‌های پس از تزریق است. با رعایت این نکات میتوان عوارض جانبی این روش را به حداقل رساند. برخی از این موارد عبارتند از:

تا یک روز از مواد آرایشی استفاده نکنید

از آنجا که نواحی تزریق شده برای بهبود نیاز به زمان کافی دارند، سعی کنید تا یک روز پس از تزریق از آرایش کردن بپرهیزید. این کار باعث بهبود سریع‌تر این نواحی خواهد شد.

شستشوی مرتب دست‌ها

از آنجا که افراد معمولا عادت دارند دست خود را به صورت خود بزنند، بهتر است دست ها به صورت مرتب با مواد ضدعفونی کننده شسته شوند. زیرا در غیر اینصورت میکروب ها و باکتری ها در نواحی تزریق شده نفوذ خواهند کرد.

فعالیت های ورزشی را کنسل کنید

به مدت دو تا سه روز سعی کنید از رفتن به باشگاه و فعالیت های بدنی سنگین پرهیز کنید. چرا که انجام فعالیت بدنی باعث تعرق بدن شده و روند بهبودی را کند میکند.

از کرم‌های مخصوص رفع کبودی استفاده کنید

برای جلوگیری از کبودی طولانی مدت ناحیه تزریق ژل چانه، می‌توانید از کرم های رفع کبودی استفاده نمایید. از متخصص پوست خود بخواهید تا کرم مناسب را برای شما تجویز نماید.

از مصرف برخی داروها پرهیز کنید

داروهایی که باعث رقیق شدن خون می‌شوند را برای مدتی قبل از مراجعه به کلینیک کنار بگذارید. قرص هایی مانند آسپرین و ایبوپروفن باعث رقیق شدن خون می‌شوند و در هنگام تزریقات ممکن است باعث خون‌ریزی شوند.

مصرف الکل را کنار بگذارید

مصرف الکل باعث کاهش آب بدن و افزایش گردش خون می‌شود که این عوامل سبب کبودی این نواحی می‌شوند. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از مصرف مشروبات الکلی پرهیز نمایید.

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

برای اصلاح فرم چانه و خط چانه از برندهای معتبر که در داخل ایران نمایندگی دارند می توان به ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، ژل ریستیلن ساخت کشور سوئیس، Stylage ساخت کشور فرانسه و Teosyal ساخت کشور سوئیس اشاره کرد که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات اقدام به ساخت ژل می کنند که فرم آن بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص است.

بهترین ژل برای تزریق چانه

اگر به مراکزی که اعتبار بالایی داشته و از حضور یک متخصص ماهر تزریق ژل گونه برای صورت بهره می‌برند، مراجعه کنید، شک نداشته باشید که بهترین ژل برای تزریق چانه به کار گرفته می‌شود. معمولاً متخصصان این حیطه، تجربه و مهارت بالایی در انتخاب بهترین ماده داشته و ژل‌هایی به کار گرفته می‌شود که موجب بروز حساسیت در بدن انسان نشده و فرم چانه به بهترین شکل ممکن اصلاح شود. کلینیک نیلا بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان

فیلر چانه چقدر ماندگاری دارد؟

سؤال مهمی که باید به آن پاسخ داده شود این است که فیلر چانه چقدر ماندگاری دارد؟ متقاضیان انجام این عمل زیبایی باید بدانند که این روش یکی از روش‌های دائمی اصلاح فرم چانه نیست و ماندگاری و دوام آن با توجه به کیفیت ژل متفاوت می‌باشد. به هر جهت، خوب است بدانید که ماندگاری این ژل‌ها بین ۹ تا ۱۸ ماه است و بعد از این بازه زمانی باید برای تکرار تزریق، مجدداً اقدام کرد. البته این ماندگاری در افراد مختلف متفاوت بوده و در برخی ممکن است بیشتر و یا کمتر از بازه زمانی ذکر شده باشد.

هزینه تزریق ژل چانه

هزینه تزریق ژل چانه، به مقدار ژل و کیفیت و برند ژل بستگی دارد که پس از مشاوره با پزشک و برآورد هزینه‌‌ها به اطلاع شما خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *