تزریق ژل, زیبایی

ژل نورامیس کره

ژل نورامیس کره

تاریخچه ژل نورامیس کره جنوبی

شرکت مدیتاکس کره جنوبی ، تولید کننده ژل و فیلر نورامیس است. فرآیند تولید محصولات نورامیس منحصر به فرد است و بر اساس تکنولوژی SHAPE می باشد. این شرکت در دوم می سال 2000 میلادی تاسیس شد و امروزه یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده ژل و فیلرهای پرکننده پوستی می باشد. همچنین این شرکت از بزرگترین تولیدکنندگان ماده بوتاکس با نام تجاری بوتاکس نورونوکس می باشد. جهت تزریق ژل در اصفهان با ما تماس بگیرید.

ژل نورامیس یک فیلر یا پرکننده دوفازی بر پایه هیالورونیک اسید است که توسط شرکت معتبر مدیتوکس کره جنوبی تولید می‌شود. این شرکت به واسطه تولید نوعی سم بوتولینوم نوع A به نام سم نورانوکس جهت تزریق بوتاکس محبوبیت زیادی دارد. چراکه در ساخت محصولات خود از تکنولوژی شِیپ (SHAPE) استفاده می‌کند و به‌همین‌دلیل خلوص ترکیبات و نوع پیوندهای متقاطع به کار گرفته شده منحصر‌به‌فرد هستند.

این تکنولوژی سبب پایداری پیوندهای متقاطع و کاهش BDDE می‌شود و از این طریق سبب اثربخشی و دوام بیشتر فیلر و خالص‌سازی محصول خواهد شد.

ماده BDDE که مخفف Butanediol Diglycidyl Ether است، اصلی ترین وظیفه شبکه سازی را در فیلرها بر عهده دارد. این ماده پس از ایجاد واکنش با هیالورونیک اسید، واحدهای اپوکسید موجود در BDDE خنثی شده و و فقط مقادیر بسیار کمی از آن باقی می ماند که این مقدار حدود 2ppm می باشد. این مقدار باقی مانده ی بسیار کم – که طبق بررسی ها و تأییدیه های صادر شده از سوی FDA کمترین حد بدون ریسک این ماده برای بدن انسان است – مستعد هیدرولیز شدن بوده و در نهایت منجر به تولید دی اکسید کربن (CO2) و آب (H2O) می شود.

جالب است بدانید که ژل نورامیس ۶ نوع مختلف دارد و همگی از نظر پزشکان، جز برترین برندهای فیلر پوست در جهان هستند و علاوه ‌بر قدرت اثرگذاری فوری و ماندگاری بالا، عوارض جانبی بسیار ناچیزی دارند. چندین سال است که این محصول از تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا و کره جنوبی و سازمان کیفیت داروی اروپا بهره‌مند شده است. پزشکان بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان، کلینیک زیبایی نیلا نیز این ژل را تایید می کنند.

به کمک این فیلر باکیفیت در سریع‌ترین و ایمن‌ترین حالت ممکن می‌توان پوست را آبرسانی کرد و علاوه بر رفع چین‌وچروک پوست به جوانسازی صورت نیز کمک کرد. در واقع نورامیس را می‌توان از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین فیلرهای کره جنوبی دانست که قادر است به‌سرعت با بدن سازگار شود به ترمیم کلاژن و الاستین پوست کمک کند.

بهترین روش جوانسازی » اندولیفت در اصفهان

 این ژل، محصول کمپانی معروف مدیتوکس کره است و به دلیل اثرات نتیجه‌بخش خود در پرکردن صورت و ترمیم آن کاربرد فراوانی دارد و انتخاب اغلب پزشکان زیبایی است. تزریق ژل نورامیس اگر به کمک سرنگ‌های ظریف و لیدوکائین صورت گیرد، تقریباً بدون درد خواهد بود.

انواع ژل نورامیس و کاربرد آن ها

  • نورامیس دیپ Neuramis Deep
  • ژل نورامیس دیپ با لیدوکائین Neuramis Deep Lidocaine
  • ژل نورامیس ولوم با لیدوکائین Neuramis Volume Lidocaine
  • فیلر نورامیس لیدوکائین Neuramis Lidocaine
  • نورامیس مزو (Neuramis Meso)

نورامیس دیپ (Neuramis Deep)

در این نوع فیلر از برند نورامیس، از هیالورونیک اسید با غلظت بالا (۲۰ میلی‌گرم بر میلی‌لیتر) و دارای ذراتی با سایز متوسط استفاده شده است و به‌ همین‌ دلیل انتخاب خوبی برای رفع خطوط متوسط تا عمیق پیشانی، اطرف بینی و دهان و حجم‌دهی به لب‌ها و گونه است. اصولا این ژل توسط پزشک در ناحیه میانی پوست تزریق می‌شود.

ژل نورامیس دیپ با لیدوکائین Neuramis Deep Lidocaine

این ژل Neuramis پرکننده پوستی اسید هیالورونیک برای ایجاد چین و چروک های عمیق و ثابت ، حجم و جوان سازی پوست است. محصولات Neuramis با استفاده از فناوری منحصر به فرد اتصال مضاعف Medytox ، فن آوری SHAPE ، ساخته می شوند تا از ژل های پایدار ساخته شوند. این BDDE بدون اتصال را به حداقل می رساند و ۳ مقدار را تضمین می کند.

ژل نورامیس دیپ برای چه نواحی مناسب است؟

چین و چروک های عمیق و کانتور صورت، تفاوت آن با نورامیس معمولی وجود ماده بی حسی است که درد آن را در زمان تزریق ژل کم می کند.

نورامیس والیوم حاوی لیدوکائین (Neuramis Volume Lidocaine)

اگرچه اندازه ذرات هیالورونیک اسید موجود در این محصول نسبت به سایر انواع ژل نورامیس کمی بزرگتر است اما برای رفع چین‌و‌چروک‌های عمیق و قدیمی بهترین گزینه ممکن است. شرکت تولیدکننده ژل نورامیس نیز این محصول خود را برای جوانسازی عمیق صورت و کانتورینگ نواحی گونه، چانه و حتی لب‌ها پیشنهاد می‌کند. اغلب مراجعه‌کنندگان مسن از اثرات طبیعی، سریع و بدون عوارض آن اعلام رضایت کرده‌اند.

نورامیس لیدوکائین (Neuramis Lidocaine)

ژل نورامیس با لیدوکائین همان‌طور که از نامش پیداست، حاوی مواد بی‌حس‌کننده لیدوکائین است. تنها تفاوت این مدل فیلر با فیلر لایت وجود ترکیبات لیدوکائین جهت کاهش درد ناشی از تزریق ژل است. از این محصول برای رفع چین‌وچروک ظریف و خطوط کم‌عمق صورت استفاده می‌شود.

جالب است بدانید که اغلب مراجعه‌کنندگان هنگام انتخاب بین این محصول و ژل نورامیس لایت، بیشتر از این ژل استقبال می‌کنند؛ زیرا فرایند تزریق آن کاملاً بدون درد خواهد بود. توجه داشته باشید که این ژل را حتی می‌توان به‌صورت اینترادرمال به نواحی میانی عمیق پوست تزریق کرد.

نورامیس مزو (Neuramis Meso)

ازآنجایی‌که در ترکیب این نوع ژل نورامیس از هیالورونیک اسید با اتصالات متقاطع اندک به همراه قند مانیتول ۹/۰ درصد استفاده شده است، صریحا نمی‌توان از آن به‌عنوان یک فیلر یاد کرد. بلکه بیشتر خاصیت جوانسازی و ترمیم داخلی بافت پوست را دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای مزوتراپی است. معمولا به میزان ۱ میلی‌لیتر در زیر لایه درم نواحی صورت و گردن تزریق می‌شود.

ژل نورامیس برای چه نواحی استفاده می شود؟

ماده هیالورونیک اسید بکار برده شده در تولید ژل و فیلر نورامیس برای شادابی پوست موثر است از خواص بسیار مهم و کاربردی این ماده می توان به موراد زیر اشاره نمود:

ویژگی های منحصر بفرد ژل نورامیس

 مواد اولیه ژل تزریقی نورامیس، هیالورونیک اسید است و از بدن خود انسان تامین می شود . با توجه به این موضوع ، این ژل از امنیت صد درصدی برخورداراست.

  • خلوص بالا و عدم وجود ناخالصی های حیوانی
  • منبع تخمیر بیولوژیکی غیر حیوانی
  • بدون خطر انتقال بیماری های حیوانی
  • کیفیت بالاتر از استاندارد فارماکوپه های اروپا و ژاپن
  • ژل های نورامیس از گواهی نامه تایید سازمان غذا و داروی آمریکا، مجوز سلامت و ایمنی اروپا و ایزو 9001 برخوردار هستند.
  • فیلر پوستی مطمئن و بدون عارضه جانبی جدی که با فرمولاسیون طبیعی هیالورونیک اسید تهیه و ایجاد شده است.
  • تزریق نورامیس به تست ابتدایی به منظور مشخص شدن اثرات آلرژی زا پوست احتیاجی ندارد.
  • پروسه ی الحاق مولکولی دوفازی نورامیس، اثربخشی و پایداری ماندگار آنرا تایید می نماید.
  • نورامیس با بهره مندی از سوزن های 27 جی تزریق راحت و سریعی را برای بیماران فراهم می سازد تا درد و ناراحتی مصرف کنندگان را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

مزایای ژل نورامیس در مقایسه با سایر انواع فیلر پوست

نتایج جوانسازی حاصل از تزریق ژل نورامیس معمولا در کوتاه‌ترین زمان (یک تا دو هفته) قابل مشاهده هستند و میزان ماندگاری آن‌ها اغلب به ۱۲ تا ۲۴ ماه می‌رسد. زیرا برای تهیه این نوع فیلر از اتصالات متقاطع بادوام‌تر و پایدارتری از هیالورونیک اسید استفاده شده است. البته بهتر است بدانید که به‌دلیل خون‌رسانی بیشتر در ناحیه لب، معمولا بعد از گذشت ۶ تا ۹ ماه باید برای تزریق مجدد اقدام کنید.

اخیرا مطالعات بالینی نشان داده‌اند که این محصول در مقایسه با ژل‌های ژوویدرم و استالیج نتایج مطلوب‌تری دارد. چراکه در بسته‌بندی آن از سرنگ‌های کوچک و ظریف (۲۷ جی و ۳۰ جی) برای تزریق استفاده شده است و در فرمولاسیون آن حداقل به میزان ۳ درصد ماده بی‌حس‌کننده موضعی لیدوکائین وجود دارد. این دو مسئله در کاهش درد، التهاب و خونریزی هنگام تزریق و بعد از آن بسیار موثر هستند.

از طرفی، هیالورونیک اسید موجود در ژل نورامیس خلوص، اتصالات متقاطع و وزن مولکولی مناسبی دارد و در آن اثری از ترکیبات جانوری یافت نمی‌شود. زیرا به‌واسطه تخمیر میکروبی تهیه می‌شود. این مسئله در کاهش عوارض جانبی ژل نورامیس و افزایش اثربخشی آن بسیار موثر است.

جالب است بدانید که اگر هیالورونیک اسید فرآوری نشده به زیر پوست تزریق شود، به سرعت جذب شده و قدرت پرکنندگی نواحی آسیب‌دیده را ندارد. وجود اتصالات متقاطع کمک می‌کند تا این مشکل رفع شود.

نکات و توصیه‌های قبل از تزریق ژل نورامیس

به‌منظور رسیدن به نتایج مطلوب و کاهش عوارض ناشی از تزریق نورامیس لازم است تا افراد قبل از تزریق این ژل به نکات مهم زیر توجه کنند:

  • پیش از تزریق ژل نورامیس از سلامت جسمانی خود مطمئن شوید و کلیه سوابق بیماری خود اعم از سابقه آلرژی را با پزشک در میان بگذارید.
  • درصورتی‌که تجربه ابتلا به بیماری ویروسی تب‌خال را دارید، حتماً این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید تا او بر اساس شرایط کلی شما داروی ضدویروسی مناسب تجویز کند.
  • پیش از تزریق ژل ورزش نکنید؛ این کار در بیشتر مواقع منجر به افزایش کبودی و ورم بعد از پروسه تزریق خواهد شد.
  • از مصرف مواد الکلی، سیگار، مواد ویتامینی، مکمل، داروها و مواد رقیق‌کننده خون جداً خودداری کنید.
  • توصیه می‌شود بانوان در زمان‌های نزدیک به عادت ماهیانه تزریق ژل را انجام ندهند.
  • در بیشتر مواقع تزریق ژل نورامیس به کمک سوزن‌های بسیار ظریف انجام می‌شود؛ لذا پوست فرد هنگام تزریق ژل باید عاری از هرگونه مواد آرایشی باشد

مدت زمان ماندگاری ژل نورامیس

معمولاً دوام و طول عمر ژل نورامیس حدود ۱۲ ماه می باشد. اغلب در یک سال نخست تزریق ، پرکنندگی آن خوب و در سال دوم تاثیرات آن به تدریج کمتر می شود و تا پایان سال به طور کامل نتایج آن از بین می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *