تزریق ژل, زیبایی

ژل اپریلاین، مزایا و معایب

تزریق ژل اپریلاین

ژل اپریلاین

پرکننده های پوستی یکی از روش های درمانی زیبایی بسیار پرطرفدار در دنیا است. افزایش سن باعث کاهش کلاژن سازی و ایجاد چین و چروک بر روی صورت می شود، با تزریق ژل می توانید خطوط و چروک های خود را از بین ببرید و حجم قسمت هایی مانند لب، گونه و زاویه فک خود را افزایش دهید.

تزریق ژل یک روش زیبایی غیرتهاجمی، بدون عوارض و نسبتا ارزان قیمت است به همین دلیل مورد استقبال زیباجویان قرار گرفته است. برندهای بسیاری در زمینه تولید ژل و فیلر وجود دارند اما انتخاب یک برند معتبر بسیار مهم است. یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین ژل های دنیا ژل اپریلاین Aprilline است. محصولات پرکننده های پوستی اپریلاین APRILINE دارای استاندارد ISO 13485 هستند. مزیت رقابتی آنها ناشی از استفاده فناوری اختصاصی برای تهیه HA با اتصال عرضی است.

در این مقاله از کلینیک نیلا; کلینیک زیبایی در اصفهان، تمامی جوانب این ژل را بررسی می کنیم.

اندولیفت در اصفهان

کلینیک نیلا مرکز تخصصی اندولیفت در اصفهان

درباره ژل اپریلاین Aprilline

ژل اپریلاین راه حلی عالی برای پر کردن چین و چروک، لیفتینگ و روش های جوانسازی است. این پرکننده نسل جدید برای نتایج فوری و طولانی مدت ساخته شده است. ژل های Aprilline دارای CE بر پایه اسید هیالورونیک، توسط دانشمندان با سابقه طولانی در تحقیقات هیالورونیک اسید ساخته شده است.

APRILINE® تنها ژل 100% هیالورونیک اسید مونوفاز است که با استفاده از تکنولوژی A.P.R.I منحصر به فرد ایجاد شده است. این برند نسل جدیدی از پرکننده ها بر پایه اسید هیالورونیک تثبیت شده با منشا بیوتکنولوژیکی تولید شده isselle در سوئیس را ارائه می دهد. پنجاه سال تحقیق علمی اختصاص داده شده به مطالعه خواص اسید هیالورونیک و تعامل آن با پوست، به آزمایشگاه معروف سوئیسی Suisselle اجازه داد تا انواع مختلف ژل های APRILINE را ایجاد کند.

برتری ژل اپریلاین نسبت به سایر برندها

منحصر به فرد بودن روش تولید و آماده سازی ژل های APRILINE® در درجه اول تثبیت اسید هیالورونیک با استفاده از تکنولوژی A.P.R.I به دست آمده است.

مزیت فناوری A.P.R.I. در این واقعیت نهفته است که کل فرآیند تثبیت اسید هیالورونیک در یک فاز در یک محلول آبی بسیار غلیظ، بدون افزودن اسیدها و قلیاها، یعنی در یک محیط خنثی انجام می شود. در چنین شرایطی، تعداد بیشتری پیوند مؤثر بین مولکول‌های اسید هیالورونیک تشکیل می‌شود، تشکیل پیوندهای «کمکی» به حداقل می‌رسد و همچنین آزاد شدن مولکول‌های BDDE (بوتاندیول دی گلیسیدیل اتر) در محصول نهایی می‌شود.

مزیت تزریق ژل APRILINE®

مزیت تزریق ژل موضوع مهمی است که قبل از تزریق باید از آن ها مطلع باشد:

  • توزیع یکنواخت در بافت اطراف، پر کردن طبیعی چین و چروک
  • تاثير آنی : خاصیت ارتجاعی بالا نتایج فوری و قابل مشاهده را تضمین می کند.
  • ماندگاری طولانی : پراکندگی هوشمند محصول اثرات طولانی مدت لیفت و سفت شدن را فراهم می کند.
  • طبیعی : هیالورونیک اسید با خلوص فوق العاده بالا
  • بی خطر : دارای نشان CE و گواهی مطابقت با بالاترین استانداردهای کیفیت تولید جهانی با گواهی ISO 13485.

بیشتر بخوانید >> تزریق چربی یا ژل

مزیت استفاده از ژل اپریلاین برای پزشکان

تطبیق پذیری

طیف متنوع محصولات apriline® بسیاری از نیازهای زیبایی شناسی صورت را پوشش می دهد. تطبیق پذیری apriline® به متخصصان اجازه می دهد تا درمان ها را با نیازهای بیمار تنظیم کنند.

حالت کشسانی و ویسکوزیته

خاصیت ارتجاعی و ویسکوزیته بهینه، apriline® Normal را به انتخاب مناسبی برای درمان نواحی حساس تبدیل کرده است. نتایجی با ظاهر طبیعی را ارائه می دهد که ماندگار هستند

حجم دادن

مشخصات ویسکوالاستیک بالا به apriline® Forte این توانایی را می دهد تا چین و چروک های عمیق را به راحتی پر کند و همچنین حجم و خطوط بافت نرم را به طور موثر بازگرداند.

انواع محصولات ژل اپریلاین

ژل اپریلاین مدل forte

apriline® FORTE

پرکننده ای همه جانبه که برای رفع چین و چروک های عمیق خطوط صورت طراحی شده است. اپریلاین فورته می تواند به افزایش حجم، کانتور، لیفت و بهبود خاصیت ارتجاعی ضعیف بافت و به حداقل رساندن علائم فرآیندهای پیری کمک کند.

apriline® FORTE  با لیدوکائین نیز برای راحتی بیشتر بیمار در حین و بعد از عمل نیز موجود است.

ژل اپریلاین مدل normal

apriline® Normal

برای اصلاح چین و چروک های متوسط تا شدید در ناحیه صورت استفاده می شود.  این فیلر همه کاره ترین ژل این برند است، زیرا برای اصلاح خطوط متوسط تا شدید، چین و چروک ها و فرورفتگی ها در تمام نواحی صورت فرموله شده است. نتایج این نوع فوری هستند و اثرات طولانی مدت دارند. اپریلاین نرمال با لیدوکائین برای راحتی بیشتر بیمار در حین و بعد از عمل نیز موجود است.

این ژل به نسبت اپریلاین هیدرو قدرت، ماندگاری و اثرگذاری بیشتری دارد و اغلب برای افراد میان‌سال استفاده می‌شود.

ژل اپریلاین مدل hydro

apriline® HYDRO

درمان تقویت کننده پوست که باعث بهبود کلی بافت، قابلیت ارتجاعی، چین و چروک های ظریف و سطحی پوست می شود. ژل اپریلاین هیدرو در حال حاضر یکی از بهترین نمونه‌های فیلر درمانی پوست موجود در دنیا برای مقابله با خطوط سطحی درم است. مدت زمان ماندگاری ژل اپریلاین هیدرو در پوست  به‌طور متوسط حدود ۳ الی ۶ ماه است.

عوارض تزریق ژل اپریلاین

مانند هر ژل دیگری تزریق ژل apriline نیز عوارض جانبی کوتاه مدت خواهد داشت مانند :

  • سرخی
  • ورم
  • درد
  • کبودی
  • خارش
  • کهیر

نواحی و کاربرد تزریق ژل اپریلاین

این محصول یک پرکننده پوستی استاندارد است که برای درمان چین و چروک های متوسط تا عمیق استفاده می شود. ژل apriline در واقع از نوعی باکتری به نام استرپتوکوک تهیه می شود و ذرات بسیار بزرگتری نسبت به سایر پرکننده ها دارد. به همین دلیل در رفع چین و چروک های عمیق نقش بسزایی دارد.

ژل آپریلین در هر قسمت از بدن و در انواع مدل های پوستی قابل تزریق است و این موضوع محدودیتی ندارد. با استفاده از ژل اپریلاین می توانید انواع چین و چروک های پشت دست، پیشانی، آرنج، گردن، اطراف بینی، دهان، چشم ها و بین ابروها را اصلاح کنید.

همچنین از این ژل برای پاک کردن خطوط پنجه کلاغی، افزایش حجم گونه و زاویه دادن به فک استفاده می شود. شما می توانید ژل apriline را در هر نقطه از بدن تزریق کنید. اما توجه به اینکه چه نوع ژل های این برند برای تزریق در نواحی مورد نظر شما مناسب است بسیار مهم است. نوع ژل معمولا بر اساس نظر پزشک انتخاب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *